26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

קלף ההסברה שחסר לברק

מישנה: ברק שלח לאולפנים את ח"כ עינת וילף. שרון שלח את הירשזון. לא כוחות: כשמדובר בלשכנע ציבור, אין עוצמת העיניים הכחולות והמדהימות של ח"כ וילף, כדין העיניים המיוסרות והמהפנטות של הירשזון. הלכתי לארכיון…

אין לי מושג איך זה קרה שבני אדם "אדישים" לריחות של עצמם, ואותו ריח בדיוק, אם הוא בוקע מזולתם, גורם להם לסתום את האף. מהסיבה הזאת, אנחנו מוצאים על המדפים את מיכלי הספריי הקרויים "מטהרי-אוויר".

סליחה על הקונוטציה, אבל כשראיתי על המסך את חברי קדימה מתיזים ספריי מטהר אוויר הבנתי שהם לא מריחים את הריח של עצמם. ארבעה עשר מנדטים גנובים, מפיצים ריח יותר חזק מחמישה. איך יכול להיות שהערימה הגדולה, זיכתה את הגנב הגדול בתשואות ושבחים, והערימה הקטנה זיכתה את הגנב הקטן לקיטונות של רותחין.

הסברה רבותיי. שם המשחק הוא הסברה.

מסבירן טוב יכול לשכנע המונים שהג'ונגל שאתם רואים עתיר דגים ופינגווינים. לשרון היה מסבירן כזה. כשהירשזון נראה על המסך, הצופים אמרו כן, עוד לפני שפתח ת'פה.

היכולת שלו להפנט את סביבתו הייתה כל כך מסעירה, שזה עבד אפילו על חפצים. רכילאים מהפרקליטות סיפרו שכשהוא תקע מבט חודר במעטפה שיצאה לבילוי, היא זחלה לכיסו לסטוץ. שרון ניצל את היכולת המאגית של האיש הנדיר הזה.

לעומתו, ברק נאלץ להסתפק בד"ר עינת וילף. כשמדובר בלשכנע ציבור, אין עוצמת העיניים הכחולות והמדהימות של ח"כ וילף, כדין העיניים המיוסרות והמהפנטות של הירשזון. יוסי שריד השמיע גרסה אחרת. לתומו סבר, שלא הירשזון אחראי לתמיכה הגורפת בגנב המנדטים הגדול- זוהי ההינתקות שמכשירה ומטהרת את כל השרצים.

ומה אתם אומרים, זה הירשזון או ההינתקות?

קבלו תזכורת-

רק לפני זה, לחיצה קלה על הצ'ופצ'יק של מטהר אוויר.

 

 

 

 

לקטעי הוידיאו מהאתר של נרי אבנרי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פועה, פעם שנייה

אריק זיו ויזר

התנחלויות- קבלו שני ציטוטים

אלי חזן

סלקו את הפרומו עם אהרון ברק / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

ממשלת נתניהו מנופחת?- התקשורת אשמה

אריק זיו ויזר

אם לסבתא של רבין היו גלגלים

אלי חזן

אני התליין מכיכר העיר / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן