18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

קלסיקיאדה או אשלידיאדה ?

בסוף החודש תתקיים הליכודיאדה באילת. האם זה הולך להיות פלופ הפלופים או שוס השוסים של הליכוד ?

אין ספק. הקונספט של האירוע שהומצא על פי מקורותינו על ידי משה בן זקן ומשה פסל הוא קונספט באמת ייחודי שמראה שוב עד כמה בבחירות לראשות צעירי הליכוד בוזבז הפוטנציאל שהיה גלום בהנהגת הצעירים. 

 

מה שכן, כמות הנרשמים היא מפלצתית. לליכודניק נודע כי עד עתה נרשמו 950 איש והיד עוד נטויה. חשוב להדגיש : התוכנית שבנו המארגנים היא באמת תוכנית מעניינת. גם הקונספט של בחירות הדמה הוא מצוין אלא שתוצאות מופרכות עלולות להוביל למצב שיתייחסו למשאל הזה כשם שמתייחסים היום לסקרים : בחוסר אמון רב. 

 

מבחינת הח”כים ידוע שעד עתה נרשמו כמה אך לא בוודאי כולם. עוד נודע לי כי רצון שרעבי מארגן אירוע בבית מלון בטבריה והשאלה היא האם אותו אירוע בטבריה יעיב על האירוע באילת? את זה נדע בוודאות ב – 28 בחודש. 

עוזר אחד השרים ביקש שלא ליחוס לומר : “עזוב, זאת סתם אשליה”. עוזר אחר בלשכת שר בכיר אמר מנגד : “עבור אותו שר זאת אשליה משום שהוא מאוד חלש בשטח. יהיה פיצוץ”. מה שכן, את התקשורת הארצית האירוע הזה  מעניין מאוד. 

מה עוד חשוב לדעת ? 

המארגנים בנו תוכנית מפתיעה. ליאור הררי הבלתי נלאה מפרסם להם את האירוע בפייסבוק ויש כאן פוטנציאל הצלחה נפיץ בהינתן העובדה שמזה כבר כמה ימים לא משמיצים את אותו הררי כגורם בלתי נסבל. 

זה נראה יותר כמו שוסיאדה מאשר אשלידיאדה. 

יש למה לחכות ! 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליאור ברדוגו וקבוצתו יתמכו בשר ישראל כץ

ליכודניק

הלם בליכוד

אריק זיו ויזר

אופירה נגד מירי : ועכשיו הזעם של חברי מרכז ואנשי עסקים

אריק זיו ויזר

הליכוד צריך לחזור למגרש !

דוד שרן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

זה מתגלגל

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן