39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי הכנסת

קלנר עושה ציונות

הבוקר הושקה השדולה למאבק בדה-לגיטימציה והאנטישמיות בראשות חה”כ אריאל קלנר: “ארגונים המכנים עצמם ארגוני זכויות אדם ושלום נחשפו בצביעותם כשיצאו נגד השלום עם איחוד האמירויות – מה זה אם לא דה-לגיטימציה?”

הבוקר הושקה השדולה למאבק בדה לגיטימציה והאנטישמיות בראשות חה”כ אריאל קלנר (הליכוד) ובמעמד ראש הסוכנות היהודית יצחק בוז’י הרצוג ויעקב חגואל סגן יו”ר ההסתדרות הציונית העולמית. באירוע השתתפו סגן שר הבריאות יואב קיש, שגריר ישראל לשעבר באו”ם דני דנון, מנהל אגף קשרי חוץ של הליכוד אלי ורד חזן, ח”כ אופיר סופר, ח”כ יוסף טייב, ח”כ עוזי דיין, ח”כ שרן השכל ועוד.

ח”כ קלנר הודה לאנשי תנועת אם תרצו שהפנו את תשומת לבו ליוזמה.

בפתח הדברים אמר קלנר:”שנאת ישראל היא עתיקת יומין. אולם היא לובשת צורות חדשות במרוצת הדורות. כיום האנטישמיות מתבטאת בעיקר דרך קמפיין החרם והדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל. בשדולה שאנו מייסדים היום אנו למעשה מבקשים לתת הכרה, לקשר הגובר בין אותה שנאה עתיקת היומין לבין זו שהושקה רק לפני כשני עשורים בוועידת ‘דרבן’ – תנועת החרם והדה -לגיטימציה.”

“בהקשר הזה אני לא יכול שלא להשתומם, מכך שעל רקע הסכם השלום עם איחוד האמירויות, ארגונים המכנים עצמם ארגוני זכויות וארגוני שלום, החליטו לבחור דווקא בציר המתנגד לשלום. הציר שכולל מדינות כמו איראן, חיזבאללה, חמאס והרשות הפלסטינית. מה זה אם לא דה לגיטימציה?”
בתוך כך הגדיר קלנר את מטרות השדולה: מאבק כנגד התערבות מדינות זרות בענייניה הפנימיים של ישראל,
שכוללת בין השאר, תמיכה בארגונים, העוסקים בפעילות עויינת כנגד ישראל; מאבק נגד חרמות על ישראל. וחיזוק הקשר עם יהדות התפוצות.”

יו”ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג אמר: “מאז פרוץ הקורונה אנו חווים עליה בביטויי האנטישמיות ושנאת ישראל ברשתות החברתיות. מה שהיום ברשתות, עלול להתפרץ ביתר שאת עם הסרת המגבלות הפיזיות בעולם. אני מברך על השקת השדולה למאבק בדה-לגיטימציה ובאנטישמיות בכנסת בראשות ח”כ אריאל קלנר. זהו מאבק יומיומי שמחייב שיתוף פעולה של כל הכוחות ובכל החזיתות.”

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נצחון לנשים בוועדה לקידום מעמד האשה

אריק זיו ויזר

ח”כ גדעון סער מסר את תשובת הליכוד ליו”ר צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו ח”כ סטס מיסז’ניקוב

אריק זיו ויזר

השנה משריינים : האזכרה לזכרו של ראש הממשלה מנחם בגין

דודו חיים

ח”כ בצניעות : אקוניס והרכבת

אלי חזן

המפתח בידיים של נילי אהרון

אריק זיו

דני דנון מבטל את אגרת הטלוויזיה לבעלי מחשב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן