11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

קלנר מכוון לנשיאות הצעירים

אריאל קלנר, מהנדס תעשיה וניהול במקצועו, ובעל תואר שני במנהל עסקים, מתמודד בבחירות הקרובות ליו"ר נשיאות צעירי הליכוד




קלנר (34), נשוי ואב ל -3, הוא מייסד ועומד בראש המיזם 'חזון לאומי', שמטרתו להעמיק את ערכי הלאום מתוך זהות יהודית מפותחת בקרב סטודנטים וצעירים בחיפה, וזאת מטרה לבנות מנהיגות לאומית עתידית שתוביל לשינוי בשיח הציבורי והאקדמי במדינת ישראל.


כמו כן,  פעיל קלנר במספר ארגונים חוץ פרלמנטרים נוספים כגון –  הר הבית, חומש תחילה ועוד. בתקופת ההתנתקות ייסד עם מספר חברים את התא הכתום בטכניון ועמד בראשו.

בליכוד הוא חבר כבר כ 13 שנים, בבחירות האחרונות לועידה נבחר לחבר מרכז, תוך שהוא מנצח במחוז עמק יזרעאל את מי שהיה יועץ רה"מ דאז – שלום שלמה. ביוני האחרון נבחר למזכירות הליכוד מטעם מחוז חיפה.

קלנר מבקש להחיות את הרוח הצעירה בתנועה, ובכללם את  התאים הסטודנטיאליים ונוער הליכוד, וזאת בעזרת פתיחת סדנאות לצעירים אשר יעצימו את הפעילים מבחינה מקצועית וחברתית ויהוו מקפצה לשירות הציבורי. כל זאת מתוך עפ"י הדגם של 'חזון לאומי' והניסיון שצבר.

"אני בא לרענן את השיח האידיאולוגי, להעצים את הצעירים ולהקנות להם כלים. הצעירים של היום הם ההנהגה של המחר. חשוב מתוך צעירי הליכוד יצמחו מנהיגים ערכיים ושורשיים, להובלת עם ישראל מול כל האתגרים העתידיים" מסכם קלנר את חזונו.




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הזמנה לאירוע צעירים ייחודי בהשתתפות חברי כנסת

אריאל אילוז

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

יש אופק לתא לביא

אריק זיו ויזר

נילי פיצ'ון עושה סדר

Gilad Trugbild

הדור הבא של יועצי ודוברי הח"כים בליכוד

אריק זיו ויזר

מפגש פורומים מרשים של צעירי וחברי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן