18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

קילר אינסטינקט – לקרוא מקרוב על מצוינות של מקצוענים

השבוע קניתי את הספר קילר אינסטינקט. אודה ואתוודה : היה פשוט מרתק לקרוא את הספר. יותר מכך, אין לי ספק כי אקרא אותו בשנית במהלך החגים. זאת פשוט מצוינות של מקצוענים.

כמי שהוביל מועמדים לבחירות תמיד הגדרתי לכולם שבסל הכלים צריך המועמד להיות עם סכין בין השיניים. או אז הייתי פורס את הצרכים כדי להגיע להישג – נצחון. לא תמיד המועמד מוכן לקבל את העצות ומבטל אותן. עכשיו יש לנו שולחן ערוך למתמודד וכן למי שיוביל את הקמפיין.

קילר אינסטינקט, ספרם של איל ארד, משה גאון וד״ר ארז יעקובי, הוא ספר חובה וכלי עבודה לכל מי שמתכוון לנהל קמפיין פוליטי להתמודד לכנסת, לעירייה, או לוועד עובדים לראשונה יש כלי עבודה שנכתב בשפה שכל מועמד יוכל להבין, לכן כאשר מועמד יבוא וישב דבר ראשון נכוון אותו לקריאת הספר.

יש בספר מכלול של נושאים לכל מי שמעוניין להבין לעומק את דרכי הפעולה ושיטות העבודה של מערכת ההסברה הפוליטית וכיצד היא מתנהלת ומשפיעה על דעת הקהל.
בעזרת דוגמאות רבות ומגוונות מהארץ ומהעולם חושף קילר אינסטינקט את התורה המקיפה של ניהול קמפיינים פוליטיים בצורה פרקטית, פשוטה וקולחת, וכן מציג בהרחבה את שיטות העבודה של המנוסים יוצרי הספינים .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מרכין את ראשו בשל מותו של אפי נחמיה

דניאל נחמיה

בשם הקב"ה – די לשנאה ! – יעקב קפח

אריק זיו ויזר

פורום נשים ציוניות טוען : גורמים פוליטיים מנסים לחדור לוועדת טירקל

אריק זיו ויזר

כץ בוועידת הנשיאים : ״יש להקים חזית אחידה נגד ציר הרשע״

רועי אזולאי

בידוד מדיני? שגריר ראשון לישראל בנאטו

אריאל אילוז

מסקנות המשטרה המסולפות מוכיחות כי צריך ועדת בדיקה חיצונית

דילוג לתוכן