34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
פאשינסט

קח אותי צחי

השבוע על המסלול של פאשינסט, השר יולי אדלשטין, השרה מירי רגב, ח”כ קלנר, קטי שטרית, הילה שי ואזן, ניצן הורביץ, ציפי חוטובלי, טלי פלסקוב אותי עטיה.

חמשה כוכבים השבוע לכתב הצבאי של גל”צ – צחי דבוש: רואים שהוא יודע להתלבש, והמלצה לסובבים אותו – תלמדו ממנו. צחי רווק מבוקש מבין העיתונאים הצעירים.

השרה מירי רגב, גם השבוע מוכיחה שאפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה! אגב ציון יציאתה של השרה חוטובלי לשליחות בלונדון, נתפסה מירי בלוק נשי שהולם אותה מאוד! התאמה מושלמת של השמלה לנעלי העקב הגבוהים, בטקסטורה סולידית שלא משאירה מקום לטעויות…

צילום : דניאל נחמיה

שאפו וברכות לחבר כנסת החדש קלנר על הלוק בטוב טעם. לצידו מימין בתיאום צבעים מושלם בין החגורה לנעליים – מנכ”ל הליכוד, צורי סיסו, שמוכיח שבקיץ הישראלי הלוהט, מראה רשמי ללא ג’קט יכול להצטלם טוב ולהשתלב בנוף הרשמי של הכנסת.

צילום : דניאל נחמיה

ח”כ הילה שי וזאן – אומנם השימלה יפה והולמת אותך, אך להבא, המעמד מחייב: עוד כמה ס”מ לאורך החצאית. חובה.

צילום: דניאל נחמיה

ברכות חמות לשגרירה שבדרך, השרה ציפי חוטובלי.
ציפי הצעתי לך להצטייד בשרותי סטיילינג דחוף… מספר הטלפון בפרטי.

צילום : דניאל נחמיה

ח”כ טלי פלסקוב – כן, אבל לא!

הופעה עד למותניים – סביר; מהמותניים ומטה – טעון שיפור. למשל, חצאית או מכנס בגזרה אחרת.

צילום: דניאל נחמיה

 

תלמידה מצטיינת של הפינה: ח”כ אתי עטיה. חל שיפור מקצה אל קצה. כבר אמרנו, המעמד מחייב: לוק מחויט בסטייל נשי עם אמירה מקצועית. להבא, אתי, להקפיד שהחולצה מתחת לז’קט תהיה מתוחה.

צילום: דניאל נחמיה

 

אכזבת השבוע: ח”כ ניצן הורוביץ. צריך להשתדל מעט יותר, במיוחד שברקע לאמירה הפוליטית שמאחוריה, מרבה להסתובב עם מסיכה ורודה. שילוב צבעים? תיאום? ניצן, אתה על הקו?

צילום: דניאל נחמיה

ח”כ קטי שטרית – הופעתך מבגרת אותך מאוד. שרוול הז’קט קצר מאורך המרפק, באופן כללי הז’קט השחור לא יושב עליך טוב וחוסר הנוחות שלך בבגדים מורגשת כלפי חוץ. את חייבת להשיג ובדחיפות ז’קט שתהיה לו אפשרות לרכיסה, וגזרת השמלה הבאה שלך חייבת להיות ארוכה יותר.  

צילום : דניאל נחמיה

שר הבריאות יולי אדלשטיין, נראה בלוק מושלם.

צילום: דניאל נחמיה

 

את טור האופנה של ״פאשינסט״ בחרתי להקים מתוך מחשבה שייצוג נשי בכנסת הוא קודם כל סוגייה שתמיד רלוונטית וחייבים לדבר עליה. אבל מעבר לנוכחות של נשים בכנסת, מתוקף תפקידו הציבורי, חשוב גם להקפיד על נראות ובייצוגיות.

בשבוע הבא נתמקד בעיקר בעוזרים ובעוזרות הפרלמנטריים.

שרים, חברות כנסת, עוזרים – נא להתלבש בהתאם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השבוע בפאשניסט: מה עם קצת אקססוריז? רבותיי, החגורה חוזרת!

חמוטל זיו

השבוע בפאשניסט: “פצצת הכפתור” של הילה קורח

חמוטל זיו

נתניהו לא מצמץ ראשון ודופק הופעה

חמוטל זיו

פאשניסט – מירי רגב מפתיעה עם יעל אלקיים

חמוטל זיו

השבוע בפשינסט שלושת המוסקיטריות

חמוטל זיו

הנמרה שיודעת להתלבש

חמוטל זיו
דילוג לתוכן