30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

קורנת עם מוסר השכל

לליכוד במשך שנים הייתה תדמית של מפלגה שעוסקת אך ורק בעניינים בטחוניים. הטענה הזאת לא הייתה נכונה מעולם אך כאשר ישנן בסיעה ח”כיות כמו נורית קורן ושרן השכל – הרי שהמציאות מוכיחה שהכיוון של הליכוד הולך ונהיה מגוון יותר

בדור האחרון הראשון ששבר את התדמית הבטיחונית היה השר גלעד ארדן שבתור ח”כ קידם נושאים הקשורים לבעלי חיים יותר מכולם ולאחר מכן אף מונה לשר להגנת הסביבה ועשה עבודה טובה למדי. אך מבט על הסיעה כיום מראה שישנן שתיים שעולות על כולם בנושא זכויות בעלי חיים : נורית קורן ושרן השכל. 

השכל הגיעה עם אג’נדה מגובשת למדי והיא באמת מביאה נופך אחר לסיעה. היא טבעונית שמקדמת רבות את הנושא : היא הקימה את פורום בראשית למען הנושא, ארגנה ארוחה טבעונית ענקית בכנסת על מנת לקדם את הנושא והיא לא ממשיכה לרגע בדבקות שלה במטרה. אם תעקבו אחרי אתר “תנו לחיות לחיות” תוכלו לראות ששמה מככב שם. 

קורן מאידך, ששמה את הדגש על עניינים חברתיים עושה מעשים משמעותיים עבור זכויות בעלי חיים. השבוע העבירה בקריאה טרומית הצעת חוק מאוד חשובה “להסדרת הפיקוח על כלבים משוטטים”. היא כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כך :

גאה לעסוק לא רק בסוגיות חברתיות אלא גם בזכויות בעלי חיים!

אני שמחה לבשר כי החוק שיזמתי להסדרת הפיקוח על כלבים משוטטים, עבר אמש בקריאה טרומית בכנסת.
מדובר בחוק מהפכני שיביא לצמצום התרבות של כלבים משוטטים ונטושים ברחבי הארץ.
כמו כן, זהו צעד מוסרי שימנע סבל רב לאלפי הכלבים המשוטטים, ובנוסף הדבר עשוי להפחית באופן ניכר את הסיכוי להתפרצות מחלת הכלבת.
יתרון נוסף של החוק שהוא חוסך כל שנה לקופת המדינה מיליוני שקלים על טיפול בכלביות וכו’.
אני רוצה להודות לשר האוצר, כחלון ולשר החקלאות, אורי אריאל, על תמיכתם בחוק וכן לארגוני בעלי החיים ובראשם “תנו לחיות לחיות” על שיתוף פעולה פורה בנושא.

שלכם,
נורית”


ליכודניק ימשיך לעקוב 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אושרה הצעת החוק של יו”ר הקואליציה בעניין העדפה מתקנת למשרתים בצה”ל

אלי חזן

נאום הבכורה של ח”כ יריב לוין

האיחוד:בין הימור מסוכן לבין פוטנציאל גדול

אלי חזן

ח”כ דיכטר מגיב ליו”ר הרשימה המשותפת איימן עודה

Gilad Trugbild

“מתנצל בפני המשפחות השכולות – הטעו אותי”

אלי חזן

תגובת יולי אדלשטיין לדברי אולמרט בישיבת הממשלה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן