39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

קול חד וברור בליכוד : ממשלת שוויון בנטל

היום בערב נורתה יריית הפתיחה של ליכודניקים הדורשים מראש הממשלה לפנות תחילה לבנט וללפיד כבסיס לממשלה רחבה

 

לאחר תקופה ארוכה של שקט פוליטי, שהגיע אולי בעקבות ההלם מתוצאות הבחירות, התכנסו הערב פעילי ליכוד ובפיהם קריאה ברורה לראש הממשלה בנימין נתניהו : צור קואליציה ראשית עם הבית היהודי ויש עתיד. לאירוע הגיעו עשרות פעילי ליכוד שנשאו את קולם של אין ספור חברי ליכוד וחלק מחברי הכנסת של הסיעה שאינם יכולים לומר את אשר ליבם מייחל לו.

 

בערב השתתפו פעילי ליכוד מכל רחבי הארץ לאחר שהתכנסו על פי יוזמתם של יואב קיש, משה איפרגן, אריק זיו וברק שרעבי. מה שבלט בערב הוא השתתפותם של אין ספור צעירים אך גם ותיקים יותר בתנועה. 

 

חשוב לציין כי זוהי הפעם הראשונה מזה זמן רב שנאמר קול ברור וחד לראש הממשלה : חזור אל קו ציוני. כל הדוברים ללא יוצא מהכלל תומכים בנתניהו אך מבקשים “לציין” אותו על משקל “יומרץ רבין”. זאת ועוד, כל המשתתפים, כמעט ללא יוצא מן הכלל, לא פסלו ישיבה של חרדים בקואליציה אך בתנאי שהם יבואו כבחירה שנייה וכציונים חדשים הבאים להשתלב ולא להתבדל, הבאים לתרום ולא לשדוד. 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבשורה על פי ריבלין

אלי חזן

אשת השנה של ליכודניק לימור סמימיאן-דרש

אריק זיו ויזר

הליכוד כסינטבון

אריק זיו ויזר

איוב קרא שב מביקור באפריקה ומיהר לדווח לראש הממשלה בנימין נתניהו

אלי חזן

היועץ הפוליטי החדש של ראש הממשלה : גבי קדוש

נתניהו יכול לרוות נחת מהכנס באור יהודה

אלי חזן
דילוג לתוכן