18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

קבלת פנים חמה לשר החינוך- מר גדעון סער בשכונת התקווה

ערב חג הפסח אירח סניף הליכוד בשכונת התקווה להרמת כוסית חגיגית, את שר החינוך מר גדעון סער.

שר החינוך התקבל בסניף הוותיק בחמימות ובאהבה כשהוא מוקף בעשרות פעילים  המלווים אותו שנים רבות, שהגיעו מתוך הערכה והוקרה לדרכו ופועלו.

את האירוח בסניף ה”צנוע” ארגנו חברות מועדון הקשישים דוברי הרוסית בהנהלתה של הגב’ חנה זקירוב שטרחו והכינו ממעשה ידיהם ערב החג.

לאירוע החגיגי שהיה מלא מפה לפה הגיעו מייסדי תנועת הליכוד וחברי סניף ותיקים וחדשים. כמו כן, נכחו נציגי התנועה  מסניפי: התקווה, יד-אליהו,יפו, מרכז תל-אביב וסניף חולון .

יו”ר מועצת סניף התקווה – רומן בורוכוב ויו”ר הנהלת הסניף -שלמה מסלאווי בירכו את השר והודו לו על פעילותו הנמרצת לקידום החינוך לתושבי השכונות בכלל ושכונת התקווה בפרט ואף העניקו לו שי ,מעשה ידיהם של תלמידי  “מפתן אלון” המפעילים מיזם עסקי לנוער – “ביטוי צרוף”.

מר שלמה מסלאווי ציין כי עם כניסתו של שר החינוך לתפקיד ,נאלץ סער להתמודד עם גזרות תקציביות קשות בתקציבי ה”רווחה החינוכית”  של משרד החינוך המיועדים לקידום תלמידים משכבות סוציו-אקונומיות חלשות.

שר החינוך דאג לבטל את הקיצוץ ואף הגדיל באופן משמעותי את התקציב המגיע לילדי השכבות החלשות בכ- 80 ישובים בישראל , תקציב המיועד לצמצום הפערים הלימודיים, החינוכיים והחברתיים.

בין המברכים היו גם חברי סניפים אחרים: עובד חוגי, שייקה דורי, בני ארמניין וניסים זגורי שבירכו את השר ואיחלו לו הצלחה בתפקידו החשוב.

שר החינוך, גדעון סער, ציין כי הוא שמח להגיע לשכונה וכי הוא מרגיש במקום בין חברים.

השר הזכיר את פעילותו במשרד החינוך בשנה החולפת ופירט את משנתו החינוכית השואפת לקדם חינוך לערכים, ציונות, מורשת ישראל, משמעת וכבוד הדדי.

בסיום הרמת הכוסית הוזמן השר לביתה של  חברת “ועד שכונת התקווה”, גב’- איילה סינוואני שהייתה עסוקה ערב החג יחד עם עוד עשרות פעילי השכונה הותיקים, ילדים ובני נוער,באריזות של חבילות שי לחג לקשישים ולמשפחות נזקקות, מסורת שנמשכת בשכונה מזה שנים רבות.

שר החינוך התרגש מההתארגנות הקהילתית ובירך על רוח ההתנדבות והנתינה

והבטיח להתייצב בשכונה בכל פעם שיתבקש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משה בר – מקצוען חברתי

אלי חזן

המטה הלאומי פורס כנפיים

האוצר משטה בעם מכתב לשר האוצר

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד עכו למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

פורום יו”ר סניפים בליכוד /מאת: רון בן גור

אריק זיו ויזר

דורשים מצמרת הליכוד להחזיר לחברי המרכז את סמכויותיהם וכוחם/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן