20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

קבוצת המייסדים מחויבת ליושר ויושרה

זאב בן-יוסף מגיב על התגובות הסוערות  על הידיעה הבלעדית שפרסם ב"ליכודניק" אודות בחירת מועמדי קבוצת המייסדים למוסדות הליכוד וקובע שהמידע שקיבל היה אמין ומדוייק

 

 

הרבה קבוצות ומחנות יש בליכוד, כראוי לכל תנועה דמוקרטית רחבה. ביניהן מתנהלים מאבקי כוחות לגיטימיים, שבמסגרתם מוטחות טענות, השמצות, דברי בלע רמים, שלעיתים נוטעים תחושה בלתי נוחה.

יש כאלה הסולדים ממלחמות פוליטיות אלה ויושבים על הגדר בשקט, לבל ייפגעו. יש אחרים ההולכים בדרכו של ז'בוטינסקי שלימד אותנו כי "שקט הוא רפש, הפקר דם ונפש" וכי דגלנו הוא "דגל טוהר ויושר", דגל של הדר.

 

קבוצת המייסדים שונה מכל שאר הקבוצות והמחנות. היא כוללת את חברי התנועה הוותיקים שכבר ראו וחוו הכול בפוליטיקה, וכל שאיפתם הוא לא כיסא או כבוד, אלא לשמור שהתנועה תלך בדרכו של ראש בית"ר ולומר בגאון וביושר את דעתה ועמדתה, ללא מורא, ללא משוא פנים.

אך מסתבר שבקרב קבוצה זו יש גם מעטים החוששים מאוד מדרך זו. אחדים מהם ניסו לערער על חלק מהעובדות שפרסמתי בידיעה על תוצאות הכינוס של קבוצת המייסדים.

 

יש להבהיר כי המידע על בחירת מועמדי קבוצת המייסדים נמסר לי על ידי אחדים מראשי הקבוצה שמתוך היכרותי עימם – אין להטיל שום ספק ביושרם ונאמנותם לאמת.

 

עם זאת, ברור לכולנו שכמו בכל גוף דמוקרטי – לא לכל המייסדים (כולל אלה שישבו על הבמה באותו כינוס) יש אותה דיעה. אולם המידע שקיבלתי ממנהיגי קבוצת המייסדים מבטא את דעת הרוב, גם אם היא איננה מוצאת חן בעיני מישהו.

 

ידוע לי שאחדים מהמייסדים חוששים מפרסום עמדתם, מסיבות שונות, אבל יש הרבה אחרים שאינם חוששים והביעו בגלוי את דעתם.

 

התגובות החריפות על מאמרי דווקא מאמתות את מה שטענתי לעיל – שיש לדאבוננו אחדים מהמייסדים החוששים מפרסום עמדת רוב חברי קבוצת מייסדי הליכוד. חבל. אני סבור שחברי המייסדים במיוחד חייבים לפעול בשקיפות, ביושר וביושרה, דבר המחייב להביע עמדתם ללא כחל וסרק ללא מורא וללא משוא פנים. כך אני מקווה ומאמין שננהג גם בעתיד.

 

הכתבה של יעקב מאור משקפת היטב את העובדות שציינתי לעיל.

 

https://likudnik.co.il/component/k2/item/9911-סערה-בקרב-המייסדים-בעקבות-הפרסום-בליכודניק?catid=12%3A%D7%91%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%95%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%93%D7%95%D7%AA



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת המועמדים בסניף נשר

אריק זיו ויזר

השר יולי חתם ,נתניהו מוחק והליכוד החוצה

אריק זיו ויזר

הקרן לביטחון לישראל

אריק זיו ויזר

הוגשה העתירה להתנגדות להחלטה לפצל את ימי ההצבעה

הרויזיוניסט

העתירה של צדוק כהן וחבריו לכינוס המרכז

אריק זיו ויזר

ח"כ דנון: "מי שלא יכול לתמוך בהחלטה זו – מקומו לא בליכוד."

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן