23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אלי חזן

צרפת והערבים: שינוי ביחסים

אלי חזן יצא להסביר ישראל בצרפת וחזר עם תובנות רבות. פורסם לראשונה בישראל היום 

 

בכל ביקור שלי בפאריס איני יכול שלא להיזכר במערכון האלמותי והגאוני של החמישייה הקאמרית מאמצע שנות ה־90, שזכה לשם "מהדורת חצות". המערכון עסק בצורה קומית כל כך ושנונה ב"חייו הטובים" של יואב טוקר, כתב הערוץ הראשון, בצרפת, ובאמצעותו ביטאו כותביו את כל הדברים הנפלאים שיש לעיר המדהימה הזו להציע. שני עשורים עברו מאז התיאורים הללו, ודומה שלצד איכות החיים עוברת צרפת שינוי, שעליו כולם מדברים אך ורק כשמגיעים לעיר.
אף שאנו, כישראלים, מתמודדים עם כוחות רשע בכלים הומניים, אנו מתוארים כאחת האומות המסכנות את שלום העולם. לפיכך ההסברה היא אחד האתגרים המרכזיים שלנו. כדי להתמודד עם כך פיתחנו במכון ירושלים לצדק, על פי רעיונותיו של מייסדו – עו"ד כלב מאיירס – קונספט הסברתי מקורי: אנו מספרים על הייחוד של ישראל כמדינה יוצאת דופן לחיוב דרך שימוש בשפה שאותה מבין המערב – זכויות אדם, דמוקרטיה וחופש. אנו מגיעים בליווי פלשתינים – קורבנות המדיניות של הנהגתם – שמספרים את סיפורם. הגענו לאינספור מוקדי השפעה ברחבי העולם המערבי, ובהם אוניברסיטאות, פרלמנטים וכלי תקשורת מרכזיים, ואנו מעניקים בהם ארגז כלים המכיל ידע אותנטי על המצב במזרח התיכון.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסהר ומגן הדוד תחת צלב הקרס

אלי חזן

ביום של הפצצה – אלי חזן

אריק זיו ויזר

נאום נתניהו : הפיכת הפרדיגמה

אלי חזן

תותח לא קונבנציונאלי – חלק 2

אלי חזן

להשיב את האומץ בתבונה

אריק זיו ויזר

חזית הסירוב

אלי חזן
דילוג לתוכן