22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

צריכה לבקש זליכה / כתב: נרי אבנרי

אחרי שהפרקליטות קבעה כ"בעייתית" את התנהלותו של אולמרט בפרשת בל"ל, ואחרי שלושה כתבי אישום חמורים ביותר, מן הראוי, שכלבת השמירה סימה קדמון תעשה תיקון. יום הכיפורים הממשמש הוא סיבה נכונה לבקש זליכה מירון זליכה. אני לא יודע כמה יוקרה הייתה לעיתונאי אמנון דנקנר באוקטובר 2006. האמת, זה גם לא חשוב. מה שכן חשוב זה, שמאז דווחנו על שלושה כתבי אישום נגד החבר שלו ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לא נישאר מהיוקרה הזאת מאומה. דנקנר הימר על יוקרתו בפומבי, והפסיד.

קבלו ציטוט: "אני שם את יוקרתי, את חוש הריח שלי (כנראה התכוון לאינטואיציה) ואת המומחיות שלי כדי לומר שבכל הפרשיות האחרונות שקשורות באולמרט- אין בהן תיק! אין באף אחת מהן תיק"!! סוף ציטוט (מועצת החכמים / 28.10.06).

פעם ראשונה בתולדות המדינה, ראש ממשלה על ספסל הנאשמים. חשוב לזכור שלמרות ידיעתם על שחיתותו ומעלליו, ולמרות כישלונו הקולוסאלי בניהול מלחמת לבנון השנייה, ולמרות המסר הראשי העולה מהפקדת ביטחוננו בידיים של עמיר פרץ, וכספנו בידיים של אברהם הירשזון- היו כלבי שמירה שנשכו, כל מי שהעז להתקרב לאולמרט.

כותב ארי שביט: "כשהיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז הפשיל שרוולים, והחליט לנקות את האורוות- גורמים רבי עוצמה ניסו להכשיל אותו. במשך שנים פעל מזוז בסביבה פוליטית ותקשורתית עוינת" (הארץ / 3.9.09). אבל לא רק מזוז. גם מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, וגם החשב הכללי לשעבר ירון זליכה, חטפו בראש.

צרכני התקשורת יודעים מיהם ה"גורמים רבי העוצמה" שהעמידו את עצמם לרשותו של ראש הממשלה הכי מושחת בתולדות המדינה. נכון, אולמרט היום כבר לא במשחק, וגם צמד האמסטפים דנקנר ולפיד (ז"ל). אבל יש אחרים. אחת מהן היא סימה קדמון.

תחת הכותרת "צריך לבקש זליכה" חגגה קדמון את המלצת המשטרה לסגור את תיק בל"ל, בהתנפלות על מי שחשף את הפרשה. "מדהים לראות איך אנשים כמו ירון זליכה", נזפה קדמון, "ששפך רפש על ראשו של ראש הממשלה והפך את ימיו לגיהינום, ממשיך להסתובב כמטהר אוויר" (ידיעות-אחרונות / 30.11.07).

ראוי להדגיש- הדברים נכתבו עוד בטרם קיבל מזוז החלטה בתיק. המסר היה ברור: מי שיהין לערער על יושרו של ראש הממשלה הזה- יחטוף!! נכון, פרשת בל"ל לא הסתיימה בכתב אישום, אבל לא בגלל שזליכה בדה סיפור ממוחו הקודח, אלא משום שמזוז שואף להיכנס להיסטוריה עם מאה אחוזי הצלחה, מה שהעלה את הרף לגובה חריג.

"בעייתית"!- כך הגדירה הפרקליטות את התנהלותו של אולמרט בפרשה בל"ל. רוצה לומר, אך כפסע בין אולמרט לכתב אישום גם בפרשה זו. בשורה התחתונה: הדרישה המתחכמת של סימה קדמון מירון זליכה לבקש "זליכה" מצדיק הדור אולמרט, הייתה מוקדמת ולא אתית.
אחרי שהפרקליטות קבעה כ"בעייתית" את התנהלותו של אולמרט בפרשת בל"ל, ואחרי שלושה כתבי אישום חמורים ביותר, מן הראוי, שכלבת השמירה סימה קדמון תעשה תיקון. יום הכיפורים הממשמש הוא סיבה נכונה לבקש זליכה מירון זליכה. גם לציבור הקוראים מגיעה התנצלות בגין נטישת הבוטקה.

והיוקרה של דנקנר? היא תעקוב אחר משפטו של אולמרט, מאגף השיקום בבית סוקולוב…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה מפחיד את אשכנזי

אריק זיו ויזר

התפספס לו

אריק זיו ויזר

למה כן מדינת יהודית

אריק זיו ויזר

השיבה הבייתה

אריק זיו ויזר

התימניאדה בביטחון !

אריק זיו ויזר

החייל,החתרן,והאוטיסטים הפוליטים – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן