20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד פגשו מקרוב את סער ואקוניס

מעל מאה ועשרים צעירים הגיעו לקומה 14 במצודה והאזינו בקשב לסער ואקוניס שהציגו את הישגי נבחרי הליכוד

קומה 14 במצודת זאב התמלאה אמש במעל 120 צעירים ופעילי התנועה שבאו להאזין להרצאותיהם של שר החינוך גדעון סער ושל סגן יו”ר הכנסת אופיר אקוניס ובתוך כך להרים כוסית לרגל חג הפסח.

 

הערב החל בנאומו של ח”כ אקוניס ששטח בפני הנוכחים את הישגיו כח”כ אך בעיקר כיו”ר ועדת הכלכלה ולמשל ביטול האגרה על הקטעים הדרומיים של כביש 6 ועל אי העלאת אגרת רשות השידור. אקוניס שטח את הישגיו ברוח הכלכלה החופשית אך הרגישות החברתית של מנהיג התנועה מנחם בגין. דומה כי הכל צעד ושעל שנוקט אקוניס הוא רואה לנגד עיניו את בגין וז’בוטינסקי.

 

שר החינוך גדעון סער שעלה לשאת דברים לאחר אקוניס שטח בפני הנוכחים חלק ממעשיו בשנתיים האחרונות במשרד החינוך. הוא שם דגש על הלאומיות ועל הקשר שלנו לארץ. השר נאלץ לצאת מוקדם מהצפוי בשל קבלת הפנים ליורש העצר הספרדי שהגיע לביקור בארץ לאחר שהשיב על השאלות הבודדות שנשאלו על ידי הקהל הרב.

 

רכזי הצעירים בליכוד יכולים לסמן לעצמם עוד ערב מוצלח.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יובל בלביא : ערכים בקמפוס

אלי חזן

כנס מוצלח לצעירות הליכוד

מערכת ליכודניק

כ”ץ לצעירי הליכוד:” יישר כח על עבודתכם, המשיכו בעשייה הפוליטית”

אריק זיו ויזר

י”א באדר – הדור הצעיר ותא לביא עולים לתל חי

אלי חזן

צעירי הליכוד והשר כ”ץ ערכו סיור בשוק “מחנה יהודה”

אריק זיו ויזר

גבעתיים עם שאין

אלי חזן
דילוג לתוכן