19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד מארחים – סיימון טמפלר

משלחת של צעירים שמרנים אירופאים הגיעו ארצה והתארחו על ידי צעירי הליכוד. המנצחים על המקהלה היו עו”ד יוני ליפקין, עו”ד יוני ארגמן ואלי חזן חשבו שהמסגרת הזו נדמה. חשבו כי היא לא תחיה עוד. אולם צעירי הליכוד, או לפחות שיירים, הבאים בדמותם של מספר אנשים מצומצם, ממה שהיה פעם אגף מכובד ומסגרת תוססת, עובדים במרץ, בשקט ועושים את מה שהם תופסים כעבודת קודש. 

לפני כשבועיים נחתה בארץ משלחת של צעירים אירופאים שמרניים לאחר הזמנתו של נשיא וועידת צעירי הליכוד – דוידי הרמלין. הנציגים הגיעו מנורווגיה, מפורטוגל, מהונגריה ומאוקראינה.

על אירוח המשלחת עמל ימים כלילות עו”ד יוני לפקין מתל אביב כשהוא מסתייע בעו”ד יוני ארגמן שהשקיע ממיטב מרצו ובאלי חזן שלקח על עצמו את האירוח באתרים בירושלים. 

יוני הכין למשלחת שישה ימים של סיור ברחבי הארץ במטרה לחזק בהם את התודעה הציונית. בימים הראשונים הם ביקרו ברמת הגולן – שם ראו את החשיבות האסטרטגית של המקום. בנוסף לכך, ביקרו בטבריה ובנצרת ושם קיבלו מימד אך זה קטן של חופש הדת בארץ עם מבט ספציפי על חשיבות הארץ בעיניי התנועה הציונית בכלל והליכוד בפרט. 

בהמשך הטיול הגיעה המשלחת לירושלים וקיבלה בתחילה הדרכה על החומות. במהלך ריכוז של יומיים הספיקה המשלחת לקבל הדרכה מקיפה בהר הרצל. אלי חזן הירצה להם על הרצל, על ז’בוטינסקי ועל הקשר ביניהם כאשר יוני המשיך בהרצאה קצרה על רבין, על חילוקי הדיעות עימו ועל יום הרצח הנורא. משם הם המשיכו אל יד ושם ואל העיר העתיקה ובמספר שעות זכתה המשלחת למקסימום ידע ומידע על ההיסטוריה של ירושלים, על חשיבותה האסטרטגית ולא פחות מכך , על חשיבותה הקריטית והסכנה המהותית שבחלוקתה. בביקור במנהרות הכותל ובכותל המערבי הביא לידי ביטוי מקסימאלי את הקשר שלנו אל ירושלים.

את היום השני בירושלים עשתה המשלחת בביקור בכנסת והתפעלה מאוד מהמפגש עם יו”ר סיעת הליכוד, ח”כ גדעון סער



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אמץ דיפלומט עתידי

אריק זיו ויזר

דור חרלפ הגיש מועמדותו ליו”ר מועצת צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

הישג היסטורי לישראל בזכות צעירים ליכודניקים

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא במכון האקדמי לב

אריק זיו ויזר

הליכוד של הצעירים

אלי חזן

החיזוק לרגב מפורום מנוף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן