24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

צעירי הליכוד בשפלה: “אצלנו כשנגמר הפריימריז מתחילה העבודה”

לפני שנתיים דניאל הרמן פגש את אופיר אקוניס ואלי חזן. לשאלתו, מדוע גוף הצעירים חלש ורדום ענו השניים: “קומו ותעשו” אז הם עשו. מבט למאה חברים במטה צעירי הליכוד בשפלה שקמו ועשו


 

 

לא פחות ממאה שישים מתפקדים חדשים לליכוד תוך שנתיים. זהו ללא ספק ההישג הגדול ביותר שמצביעים עליו במטה “צעירי הליכוד – כוח בשפלה”. לפני כשנתיים יזם דניאל הרמן, פעיל ליכוד, את הקמת הקבוצה שמאז גדלה וצברה כוח רב.

 

למרות השם המטעה “צעירי הליכוד” הקבוצה מונה מבוגרים וצעירים כאחת. בקבוצה יודעים לספר כי בכל יום מצטרפים פעילים חדשים ואף פוקדים אנשים חדשים. השיטה, הם אומרים, היא “להבין שהקמפיין לא נגמר בפריימריז אלא מתחיל שם.” מיד בתום הפריימריז החלו במטה במירוץ התפקדות שלא עוצר לרגע.

 

חבריי הקבוצה מאמינים בדרך הליכוד ובמורשתו של מנחם בגין. מייסד הקבוצה, דניאל הרמן, הינו חבר קרוב של סגן השר אופיר אקוניס ושל איש הליכוד אלי חזן, ונמנה על תומכיהם הקרובים. בשיחה לליכודניק אומר הרמן: “לפני כשנתיים הקמתי את מטה “צעירי הליכוד- כח בשפלה” זה היה לאחר מפגש הדלקת נרות של חג החנוכה במצודה עם אופיר אקוניס ואלי חזן. מספר צעירים ניגשו והפנו כלפיהם את השאלה, למה צעירי הליכוד שאמור להיות גוף פעיל, חי ורעב כל כך רדום, חסר פעילות, ושקט למדיי.

 

תשובתם של אופיר ואלי היו זהות: קומו ותעשו. וזה מה שעשינו. הקמתי קבוצה שמהר מאוד תפסה תאוצה. היה ניכר בשטח התלהבות רבה מכל שכבות הגילאים. הוצאנו טפסי התפקדות, כרזות וחולצות וקבענו את המפגש הראשון של הקבוצה. מאז המפגש הראשון בוא השתתפנו אני ושלושה מחבריי, הקבוצה גדלה וכיום מונה כ100 אנשים שהצטרפו לקבוצה דרך טפסי ההצטרפות. בנוסף עשינו מפקד מאוד גדול שכיום מונה כ160 מתפקדי ליכוד רשומים כדין וחלקם אף נכנס לספר הבוחרים בבחירות האחרונות.

 

כחלק מתפיסת הקבוצה ודעתי האישית, אני מאמין במפקד גדול ומסיבי, מפקד שממשיך יום אחרי הבחירות הפנימיות ונמשך עד הבחירות הבאות, ככה אנחנו כקבוצה, וגם ברמה האישית יכולים לבוא לידי ביטוי בהחלטות המפלגה, ולהשפיע יותר. מדי יום אנו שולחים לאגף המחשב בליכוד טפסי התפקדות ומאמינים שזוהי הדרך להשפיע. ברשותנו מוקד טלפוני שזמין ברוב שעות היום, והכל בהתנדבות, תוך אמונה בדרך הליכוד. על דגלה של הקבוצה חרוטה מורשת מנחם בגין ודרך הליכוד.

 

הקבוצה נמצאת בקשר עם פעילי המפלגה וחברי הכנסת, בראשם אופיר אקוניס בו אנו תומכים מאוד, דרכו, דרך הליכוד הינה דבר שאנו מעריכים רבות, ועל כך תמיכתנו הרבה בו. אני קורא מכאן לכל תומכי המפלגה, בואו והתפקדו, תחילתה של הצלחה והשפעה מתחילה מיום אחרי הבחירות הפנימיות, בנוסף להסברה והעבודה לקראת הבחירות הארציות. זהו הזמן הנכון. אשמח לסיים בברכת הצלחה גדולה למפלגתנו בבחירות הקרובות. הליכוד גדול- מול כל השמאל!”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל כ”ץ מתארח אצל כרמל

אריק זיו ויזר

תגובת משה פייגלין להחלטת הבג”ץ

אריק זיו ויזר

חג חרות סניף הליכוד בני ברק המשוחרר

הרויזיוניסט

ברכות לראש הממשלה משדולת החינוך

אריק זיו ויזר

“טוב ללכת לבית האבל מבית המשתה”

אריק זיו ויזר

מזל טוב לחברנו, רפאל טרבלסי ליום הולדתו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן