19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד בדרך בגין-רשמים מסיור אידאולוגי

צעירי הליכוד בדרך בגין

ביום שני,27.2.2012,צויין יום השנה ה-20 לפטירתו של רה”מ מנחם בגין,ז”ל.

צעירי הליכוד בחרו לציין את היום בסיור בנתיב חייו של בגין,החל מתקופתו באצ”ל ועד ל.הסיור נולד מתוך שיתוף פעולה בין צעירי הליכוד ומרכז מורשת בגין.

מעל 50 צעירות וצעירי ליכוד נטלו חלק בסיור המשמעותי,את היום התחילו צעירי הליכוד בהשתתפות באזכרה אותה ניהל בנו של רה”מ המנוח ושר בממשלת נתניהו,בנימין (זאב) בגין.

לאחר האזכרה המשיכו ישירות לסיור “בעקבות האצ”ל” ובו דגש מיוחד על פעולת פיצוץ מלון המלך דוד, את הסיור הדריך בצורה מרשימה ישראל מידד.

לאחר הסיור הרגלי המשיכו צעירי הליכוד ישירות למרכז מורשת בגין ובו התחלקו לשתי קבוצות לצורך הסיור האורקולי בנתיב חייו של בגין,החל מתקופת ילדותו כילד במשפחה ציונית-ריווזיוניסטית בפולין,דרך תקופתו בתנועת בית”ר,באצ”ל, שירותו של העם באופוזיציה וההגעה לתפקיד ראש ממשלת ישראל בשתי קדנציות.

את היום חתמו צעירי הליכוד בהשתתפות באירוע המרכזי אשר שודר בערוץ הראשון, “בעוד ובהדר” בהשתתפות ראש הממשלה,שרים וח”כים מהליכוד ובהנחייתו של ירון דקל.

את הרשמים וההתפעלות של המשתתפים בסיור ניתן למצב על סקאלת התגובות הנעה בין       “מרשים” ל”מרגש”,העובדה המעודדת ביותר היתה השתתפותם בסיור של כ-15 בנות ובני נוער אשר במהלך היום זכו ללמוד על אחד מגדולי מנהיגי הציונות ובכך להעביר מסר כפול-גם על פועלו של בגין לחבריהם במערכת החינוך וגם על העובדה שעל אף הביקורת הרבה על בני הנוער בישראל,ישנם רבים אשר רוצים ללמוד,לדעת ולחקור על ואת ההיסטוריה הציונית ועל אנשים גדולים כדוגמאת מנחם בגין.

צעירי הליכוד רוצים להודות למשה פוקסמן-שעל ממרכז מורשת בגין, על העזרה הרבה בתכנון הסיור ובהוצאתו לפועל.

 צעירי הליכוד ימשיכו לעשות ולקיים פעילויות אידאולוגיות רבות,אשר מחברות את הצעירים למורשת הציונית והליכודית.

אחת מהן תתקיים כבר ביום שני הקרוב בו יעלו צעירי הליכוד,זו השנה הרביעית ברציפות, להשתתפות בטקס של תנועת בית”ר לזכר לוחמי הקרב על תל-חי ברחבת הארי השואג. השנה ישולב הסיור גם בביקור בעיר נצרת-עילית באירוחו של ראש העירייה מטעם הליכוד,מר שמעון גפסו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ועכשיו : קשרי החוץ של הליכוד בהונגריה

אריק זיו ויזר

עשרות צעירי ליכוד הפגינו מול בית ידיעות אחרונות

אריק זיו ויזר

י”א באדר – הדור הצעיר ותא לביא עולים לתל חי

אלי חזן

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא ‘לביא גלעד’ באוניברסיטת אריאל

אריק זיו ויזר

רק ח”כ דנון לא שכח את – תל חי

אריק זיו ויזר

צעירים לוקחים אחריות

אלי חזן
דילוג לתוכן