18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירים לדרך חדשה ?

מעל מאה פעילי ופעילות התנועה הגיעו הערב לבית ראש הממשלה וייתכן שראו את תחילת השינוי ביחס אליהם. מנכ”ל התנועה הודיע שבחירות לראש צעירי הליכוד יתקיימו עד כ – 40 יום לכל היותר לאחר הבחירות למזכירות – הווה אומר – בחודש יולי לכל המאוחר. רוחות של תקווה 

 

מפגש שכזה לא התקיים זמן רב אולם במסגרת חזרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אל תוך הפעילות בשיתוף פעילי ליכוד הוא נפגש הערב עם מעל מאה צעירים שהגיעו לביתו שברחוב בלפור בירושלים. 

ראש הממשלה החל להיפגש מחדש עם פעילים מרכזיים ולקיים שיחות טלפון אישיות עם אחרים. פעילי הליכוד צמאים למגע ונהנים מכל שנייה. קשה היה להתעלם מההערצה של אותם צעירים כלפי ראש הממשלה. כבר עם כניסתו הוא זכה לתשואות שלא מותירות מקום לספק בייחוד בעניין הזה. ראש הממשלה שמע בתחילה שאלות עליהן השיב ולאחר מכן התמקד בנושא האיראני. 

 

בקרב הקבוצות הללו בלטו פעילי הליכוד באוניברסיטאות השונות ובייחוד פעילי תא לביא באוניברסיטה העברית בראשות היו”ר אייל טלר אשר הגיעו בחולצותיהם הסגולות לאחר יום בחירות עמוס לאגודת הסטודנטים. מכל נבחרי התנועה, היחידי שמצא זמן להצטרף אליהם היה סגן השר המיועד ח”כ צחי הנגבי. 

 

נושא הבחירות לצעירים עלה ביתר שאת שעה שארבעת המתמודדים הצפויים ניצלו את ההזדמנות לראות ולהיראות ובהם עומרי אקוניס, דוד שאיין, משה פסל ושי קינן. מנכ”ל התנועה הודיע שהבחירות יתקיימו לאחר הבחירות למזכירות התנועה. 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא באוניברסיטה הפתוחה

אריק זיו ויזר

העתיד כבר כאן: צעירים, מהפכנים, ליברלים וליכודניקים. כולם בחדר אחד

אריק זיו ויזר

כנס הצעירים לאן בליכוד

אריק זיו ויזר

כנס צעירי הליכוד עם כתב ידיעות אחרונות

אריק זיו ויזר

בתא לביא באונ’ בר אילן מסכמים פאנל מוצלח

Gilad Trugbild

חוטובלי : “הליכוד לוקה בסכיזופרניה לגבי עניין שתי המדינות”

אלי חזן
דילוג לתוכן