18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

צעירות הליכוד מרימות את הכפפה

  צעירות הליכוד התכנסו לתכנן דרכי פעולה לפתיחת הקמפיין שמתעכב. כיבדו בנוכחותן: חברת הכנסת גילה גמליאל ומועמדת הליכוד במקום ה- 31 שרן השכל

 

הרבה טענות נשמעו בימים האחרונים לגבי העיכובים בתחילת קמפיין הבחירות של הליכוד, תפקוד המטה וחלוקת התפקידים אך יש לפחות קבוצה אחת בליכוד שהחלה לעבוד ובמרץ. הכח הנשי והמרשים, "פורום נשים צעירות בליכוד" התכנס ביום שלישי האחרון בתל אביב וגיבש תכנית פעולה על מנת להביא כמה שיותר מצביעי מחל לקלפיות.


קארין נוריאלי, אחראית צעירות הליכוד אירחה בביתה קבוצה גדולה של נשים פעילות ומשמעותיות בתנועה והוחלט פה אחד כי יש להשתמש ביתרון שבכח נשי גדול ומאוחד על מנת לצאת לשטח כגוף אחד ולשמש כפנים של הליכוד.


מצוידות בערכים, נחישות, ציונות ועקבים מתכוונות חברות הפורום לצאת בימים הקרובים לרחובות, לצמתים, לאוניברסיטאות ולהגיע לכמה שיותר אנשים. את יריית הפתיחה הן מתכננות עוד בסוף השבוע הקרוב בו יצאו כקבוצה גדולה לכבוש את הברים והפאבים הירושלמים ולנסות להגיע לכמה שיותר צעירים וצעירות.


למפגש אף הגיעה חברת הכנסת הגברת גילה גמליאל, שהתרשמה מהנחישות של נשות הפורום והביעה תמיכה בפעילות המתוכננת ואף עודדה את כל אחת ואחת מהבנות לקום ולכבוש את הפוליטיקה הישראלית.


שרן השכל מועמדת הליכוד ברשימה לכנסת – במקום ריאלי בהחלט – הוסיפה כי אין סיבה לא לראות יותר נשים בתפקידי מפתח מרכזיים במטה הבחירות , כי היא נלחמת על כך ותמשיך להילחם.


למרות ניסיון התקשורת וניסיון מצד חברינו מצד השמאלי של המפה הפוליטית להציג את הליכוד כמפלגה ללא נציגות נשית משמעותית, אני מאמינה כי עד הבחירות באמצעות תכנית הפעולה שגיבשה לעצמה, פורום צעירות הליכוד יוכיחו אחרת.

 

צעירות הליכוד מוזמנות להצטרף לעשיה

קארין- 052-4040252



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בולטים בליכודיאדה : נדב עמרמי

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד סיירו מתוך תקווה לשכונה

אלי חזן

אורן חזן: "מי שנותן יד לטרור מקבל בחזרה טרור רצחני"

אריק זיו ויזר

ארדן ברוח צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

מפגש הצעירים עם בנימין נתניהו

אריק זיו ויזר

תאי הליכוד לביא-גלעד מסכמים שנת פעילות מוצלחת בבית אב"א אחימאיר

אלי חזן
דילוג לתוכן