18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

צעירה ויצירתית- לוד מושכת אוכלוסייה

המועמד לראשות העיר מבקש לחדש ימיה כקדם ואחת הדרכים שהוא מנסה להתוות היא שינוי קונספט תרבת הפנאי

 

משהו קורה בלוד, העיר אשר שימשה פעם השער המרכזי למדינה ואילו עתה חווה שיקום תדמיתי ואנושי. לקראת הבחירות לראשות העיר שייערכו שם בסוף אוקטובר עולות יוזמות שונות על מנת להחזיר עטרה ליושנה. אחד הדגשים הבולטים ניתנים לתרבות הפנאי, תחום המהווה עוגן בכל חייה של עיר.

בין התוכניות הבולטות שלהן ניתנה מחשבה רבה ותכנון מדוקדק היא תוכנית האב לתרבות הפנאי שהונחה השבוע על ידי צוות ההיגוי של ח"כ לשעבר והמועמד המוביל לראשות העיר מר יורם מרציאנו. התוכנית מעניקה דגש לעידוד כניסתה של אוכלוסייה חזקה לעיר על ידי שינוי מאוד מהותי של שירותי תרבות הפנאי לתושבים.

"אחד הפרמטרים בבחירת מקום-מגורים של אוכלוסייה צעירה ויצירתית, הוא מִגוון השירותים הזמינים בעיר, ובמיוחד ההיצע התרבותי. בהקשר הזה שמתי לי למטרה להגדיל את  שיעור האוכלוסייה היצרנית, היצירתית והמשכילה", אומר מרציאנו המבקש לשים יעדים מדידים להצלחה שיאפשרו לבחון אותו לקראת הבחירות שלאחר מכן.

מרציאנו מבקש לפתוח צוהר למתרחש בעיר : "ללא ספק, לוד התברכה בנוער איכותי ומשפחות תומכות אך בשנים האחרונות ניתן לראות את דעיכתם של המתנ"סים והמוסדות למוסיקה ולאמנות ולי נראה כי התרבות נמצאת בתחתית סדר העדיפויות. בלוד מתנ"ס אחד פעיל וחזק והוא של הגרעין התורני שלשמחתי נותן שירותים לכלל הציבור ומצד שני פועל ללא תמיכה עירונית ובעצם מחליף את הרשות המקומית- מדובר באבסורד מוניציפאלי".

הוא מוסיף: "תמדדו אותי. אני אחזיר את תרבות הפנאי ואת רשת המתנ"סים. התרבות מהווה מנוף לפיתוח כלכלי של עיר ולמשיכת הון כלכלי ואנושי".

מספר אושיות תרבות בעיר ומחוצה לו, כאלו שאכפת להם כיצד יעוצב העתיד התרבותי של העיר, הם חלק מצוות הייעוץ שהמועמד מרציאנו מתייעץ עימו ובהם אלזה ספקטור וקלוד דדיה . בהקשר הזה דומה כי מרציאנו עושה עבודת חריש רצינית מאוד ומנסה להגיע אל כל תחום, קטן כגדול. כזכור, גולת הכותרת של מרציאנו הוא סוגיית האיירפורט סיטי דבר שעד כה מועמדים אחרים היססו לגעת בו בצורה שבה מרציאנו נגע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אורן כהן מתנגד להעלאת מיסים בכפר סבא

אריק זיו ויזר

סולומון אוחנה – לוד : רביבו איבד את הזיכרון

אלי חזן

אילן כהן פועל לשחרור שליט

אריק זיו ויזר

הנאמנים האחרונים של חופרי

אלי חזן

מלחמה בדרום !

אלי חזן

הליכוד ברעננה זכה במנדט אחד בודד ולאילן כהן היו חסרים 20 קולות בלבד כדי להיכנס

אלי חזן
דילוג לתוכן