11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

ציפי לבני לא רלוונטית

רגע האמת הוא הסיוט של כל שקרן. ציפי לבני השקרנית, הייתה בטוחה שהרגע הזה לא יעז להתקרב אליה. הוא העז. המפגש הקשה ביניהם, הפך אותה לבלתי רלוונטית. כמה שורות הצדעה לרגע האמת… הלכתי לארכיון…

המחשבה שתהיה חברה במפלגה שמנהיג אותה מזרחי שהושפל על ידה, הורסת אותה. אם תחליט לשוב, הוא יכול "לנקום" בה, וגרוע מזה- הוא יכול לנהוג בה בכבוד, מה שיבליט את האיכות האנושית שלו, על זו שלה. בקיצור- ציפי לבני עדיין בכאסח עם רגע האמת.

מבחינתה, הוא הופיע פתאום. אין לשקרנית רגע יותר קשה מהמפגש הבלתי נמנע עם רגע האמת. השקר פינק אותה, עשה מסאז' לאגו שלה והרעיף עליה מתנות והישגים מדומים. דווקא באותה דקה שהייתה זקוקה לו נואשות- מגיע רגע האמת עם בשורה: לשקר שבנה אותך יש פרוטזות. ואלה מתפקדות רק עם בטרייה טעונה. והבטרייה, ברגע המכריע- שווקה חיים.

ציפי לבני לא רלוונטית. השקרנית שהתפארה באמירת אמת, הפכה באחת ללא רלוונטית. כשתמכה בעקירת אנשים בלי הסכם, היה לה הסבר: אין לנו פרטנר. כשנתניהו עלה לשלטון, הפיחה באבו-מאזן רלוונטיות. רגע סיכום הקריירה הפוליטית ממתין לתורו. אחרי שרגע האמת ילך לדרכו, הוא מתכוון לשבת איתה לעבודת סיכום. הישגים לא יהיו שם. כישלונות? רובם מוסריים.

להלן רשימה חלקית:
בגידה בבוחרי הליכוד שהכניסו אותה לכנסת. חלק נכבד "בהצלחה" שהביאה עלינו את שלטון החמאס, חברה בכירה בכנופיית גנבי מנדטים, חברה בכירה במפלגה של גנבי דעת, והכי קשה- פעילה מרכזית בקבוצת הרשעים שעקרו אלפי יהודים מבייתם. כדי לשאת את הנטל הזה, הלא רלוונטית צריכה מצפון עם ביצועים של מרים משקולות.

ואפרופו לא רלוונטי/ת- הלכתי לארכיון והוצאתי קטע ששודר לפני 7 שנים: קבלו את מוטי קירשנבאום ברגע רלוונטי… שופופו.

 

http://www.youtube.com/watch?v=67TgKytwZBA&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=tMukTyppYEg&feature=player_embedded

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עוז וסובול, דברים בשם אומרם / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

הנס שאכזב את דוד גרוסמן

אריק זיו ויזר

לא כלב שמירה, לא עיתונאי… סחבק

אריק זיו ויזר

בעיני, אהרון ברק הוא פארש / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אין עימות טלביזיוני- התקשורת אשמה

אלי חזן

נפתלי בנט, זה בשבילך

אלי חזן
דילוג לתוכן