24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

צו הלב של איציק דדוש

אתמול כשעברתי מביתי לקניון ראיתי חבר מרכז שלא מקבוצתי מדביק שלט של מקדונלד ומפטיר לעברי, ” המועמד שלך ניצח!”  וכל אחד ידע למה הוא מתכון.

 

 

הוא גם אחיו של ראש העירייה שלנו מאור יהודה אבל עזבו, אותי הוא לא מעניין, מי שמעניינת אותי כרגע זאת חברת הכנסת מירי רגב, שלפני שנבחרה לכנסת הגיע אלי אחר כבוד לאור יהודה וביקשה את תמיכתי. היה איתה איתן כהן ידידי משכבר הימים ונתתי את הסכמתי. היא נבחרה והימים עוברים ואני שומע שהיא באור יהודה יחד עם ראש העירייה שלנו ואנשיו שזה רק עכשיו הצטרפו לליכוד אבל ממני ומחברי חברי המרכז שעושים ימים ולילות למען התנועה היא מתעלמת. ושוב פעם היא מגיע לאור יהודה והפעם להצגתו של ראש העירייה שלנו הסטנדאפיסט שמופיע בהיכל התרבות באור יהודה, ושוב התעלמות. היו עוד כמה פעמים שהגיע לאור יהודה בכל מיני מסגרות שונות והבנו שאנחנו לא בראש שלה.

בוגי יעלון מגיע לאור יהודה עושה כבוד, גדעון סער מגיע לאור יהודה עושה כבוד, גילה גמליאל מגיעה לאור יהודה עושה כבוד , חיים כץ מגיע לאור יהודה עושה כבוד, ארדן מגיע לאור יהודה, עושה כבוד אלקין מגיע לאור יהודה עושה כבוד, לימור מגיעה לאור יהודה עושה כבוד, ציפי חוטובלי מגיעה לאור יהודה עושה כבוד , דנון מגיע לאור יהודה עושה כבוד , ישראל מגיע לאור יהודה עושה כבוד, סילבן שלום מגיע לבקעת אונו עושה כבוד, נתניהו מגיע לאור יהודה עושה כבוד.

עוזי כהן ז”ל שאל אותי לפני מותו, דדוש על פי מה את המצביע לבעלי תפקידים בליכוד?  עניתי לו על פי צו ליבי. התפקידים שעליהם הצבענו השבוע הם כדי לדאוג לתנועה ואחד הדברים זה לא להפלות בין חברי תנועה  ולא להעדיף ראש עיר וקבוצתו מעל קבוצה אחרת באותו ישוב. ואני בחרתי במועמד שעשה לי כבוד וגם לחברים רבים והתוצאה מדברת בעד עצמה.

כתבתי זאת עכשיו ולא לפני הבחירות כדי לא להפריע לה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת כי תצא : כוח האחדות

עינר אביב

עמוד ענן – ללמוד מהעבר ולהמשיך קדימה

אלי חזן

כבר לא משחק על בטוח

אלי חזן

רק לא קדימה / דודי רכטר

אריק זיו ויזר

ישראל – צרפת : אהבה חד צדדית

אריק זיו ויזר

דחיקת המציאות האסלמית

עינר אביב
דילוג לתוכן