24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

צדק ומשפט אבל לא באותו המשפט

האם יש צדק במדינת ישראל והאם מערכת המשפט חותרת אליו?

 אינני מתכוון לכתוב כמנהגי על פוליטיקה,אינני מתכוון להציג את מערכת המשפט ככזאת שמוטעת לצד כל שהוא בצד הפוליט אין זה העניין כאן.לצערי,היום יותר מתמיד אנו יכולים לראות שזה לא כך,שמערכת המשפט  אינה שקולה לצדק,שמי שחטא במקרה הטוב יוצא בזול,במקרה הפחות טוב משוחרר ללא כל עונש.

 

 

מאז שהייתי קטן לימדו אותי שמערכת המשפט שקולה לצדק,שהצדק יוצא לאור בבית המשפט,שמי שחטא יקבל עונש כבד בבית משפט ויוכרח לשלם על מעשיו.בואו נדמיין את המקרה הבא:מן הצד האחד יש לנו בן אדם אשר נוהג בהשפעת אלכוהול ומן הצד השני יש לנו שתי בנות אשר עומדות על אי תנועה ומחכות שהרמזור יתחלף לירוק בכדי שיוכלו להגיע הביתה בשלום.הנהג לפתע מאבד שליטה על הרכב(נזכיר שהוא שיכור וזאת הסיבה לאיבוד שליטה) ופוגע בבנות.אחת מהבנות נפגעת קל והשנייה קשה,הבת שנפצעת קשה נאבקת במשך חודשים על חייה ונשארת משותקת.

 

מה לפי דעתכם צריך בית המשפט לעשות?לדעתי,בית המשפט צריך לשלוח בן אדם כזה לכלא,שכן הוא נהג בזמן שהוא היה שיכור,כתוצאה מכך איבד שליטה על הרכב ופגע בבנות.הרס את חיי אחת הבנות ואת חייה של משפחה שלמה.

 

לצערי,ולצערכם אין כך הדבר:בתאריך ה28.12.2010  מרק פטריק נוהג בדרכו הביתה כאשר הוא שיכור הוא עולה על אי תנועה שבו נמצאות שתי בנות ודורס אותן,אחת הבנות-שחר גרינשפן נפצעת באורך אנוש ובקושי מצליחה לצאת מזה,לאחר שהיא יוצאת מזה היא נותרת משותקת.מרק פטריק מקבל עונש קל-מאסר על תנאי,שלילת רישיון לתקופה של כ6 שנים,600 שעות שירות וקנס של כ-1000 ש”ח.זה נראה למישהו הגיוני?זה נראה למישהו צדק?שנהג אשר נהג שיכור והרס חיים של ילדה שעתידה עוד היה לפניה,שהייתה יכולה לעשות הכל,שכל האפשרויות היו פתוחות לפניה והרס את החיים של משפחה שלמה. יחזור לחיות כאילו שום דבר לא קרה?יחזור לחיים נורמלים?

 

נסכם ונאמר,אם מישהו היה צריך הוכחה לכך שמערכת המשפט קרסה,שצדק ומשפט כבר לא מסתדרים ביחד הנה היא

סיפור כואב על נהג שיכור שהרס משפחה שלמה שיצא בזול,זול מדי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המוצא האפשרי מהפְּלוֹנְטֶר הפוליטי

זאב בן יוסף

יומן המלחמה של עוזי לוי

אלי חזן

גנץ די לפחד – לך לעימות

ד"ר דנה רביב

מבט על גרמניה של היום

עינר אביב

בצילו של החופש -גלעד שליט

אריק זיו ויזר

הערת אזהרה לליכודניקים

מעיין סמון
דילוג לתוכן