23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
טוקבק שהוקפץ

צדקה רוצה צדק

הטוקבק של יפת בן רצון צדקה לכתבה

 

נקלעתי לערב זה למרות שהייתי שותף מהיותר פעילים לנצחון בבחירות אלה יחד עם שותפיי לדרך, שהלכו עמי כברת דרך ארוכה בטוב וברע ומובן שאני הלכתי עמם, כשהבולט בהם הוא מהיותר מבריקים בפוליטיקה המקומית ולא חסר לו הרבה גם בפוליטיקה הארצית. אך לצערי.למרות הכל, לא הבנתי אם מדובר בשמחת יום הולדת של מישהו מהנוכחים או שמחת נצחון אמיתית.

נצחון שהושג בעמל רב. למעשה כל חלקיו של השלם שווים יותר מהשלם עצמו, אך היו מי שידעו והפנימו או לא רצו להבליט את העובדה, שאך כמה ימים מעטים לפני צעד משמעותי שנעשה בנושא הפוליטיקה הפנימית בחולון, שינה את כל התמונה מן הקצה אל הקצה ונתן לקבוצת חרש סיטון , שעמלו שניהם רבות כדי להביא ליישום צעד משמעותי זה, כאילו חזו מראש שרק צעד כזה יכול להציל מתבוסה שעמדה על הסף בבחירות הללו.

בכל מקרה לדעתי חשוב מאוד שהקוראים רשימה כזו או אחרות,שיתכן ותבואנה בעקבותיה, וסביר להניח שאמנם כך יהיה, יבינו ויכירו מי הם באמת אדריכלי נצחון זה, שלמרבה הצער,( אולי בטעות ?) לא הוזכרו כלל ברשימה זו. למרות שהם מחלו על כך באותה מסיבת יום ההולדת האמורה כשהתמונה לא היתה שונה.

חבל שכאשר כותבים דברים, לא חושבים שיש את יום המחרת. חיים את הרגע של הלהיטות לפרסומת ולא חושבים שבשניה אחת יכול המצב להתהפך למצב מביך. רודפים כמסוממים אחרי הפרסומת. למרבה הצעד מי שעמדו מאחרי פרסום זה בלהיטותם הרבה,לא לקחו בחשבון שבסרטים האלה כבר היינו ולא חסרים כאלה שאינם מעונינים לחזור לאותו מצב ולאותה תמונה עגומה שליוותה אותנו לאורך שנים. אני גם משוכנע שישנם לא מעטים וחלק מהם העירו באוזני על כך כבר באותו ערב של…….מסיבת יום ההולדת, שבכלל הכינוס לא נראה כמסיבת נצחון אלא………. בכל אופן, גם עשרות כתבות באותו סגנון, לא יהא בהן כדי למחוק או להעלים ,גם אם ירצו כמה אחדים רודפי פרסומת את כל מי שתרם להצלחה זו וחבל שלפני שמכינים כתבה שכזו, לא מתייעצים עם יודעי דבר שמבינים קצת יותר בפרסומים ואחראים לפרסומים כבר עשרות שנים, כך שלא נעלמה מבינתם היכולת להביא את הדברים כהווייתם, לחלוטין יותר מאשר אלה שעמדו מאחרי פרסום זה. יפת בן רצון צדקה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לכל מחרחרי הריב והמדון

אריק זיו ויזר

לח"כ אקוניס הנכבד. העניין הוא לא שלי של הליכוד!

אריק זיו ויזר

יש צדיקה בסדום

אריק זיו ויזר

טוקבק שהוקפץ:הרבה רעש ואי דיוקים

אריק זיו ויזר

לאן הגענו? מתלהבים מדיבייט…טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

עשיתם טעות!/איציק דדוש טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן