18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פרשה אקטואלית:ויגש סערות עוזי ואייל ארד/מאת:זאב פז

בשבוע האחרון היינו עדים לשורת סערות שאת כולם חוללו, אישים בכירים בעבר ובהווה כשהמכנה המשותף ביניהם הוא שם משפחתם-ארד. בתחילה עוזי, ולבסוף אייל. שניהם קשרו את הרצון לשלוט במדינה, בגורלו של החייל החטוף שליט, שנשלח לסכן את חייו בשם מדינת ישראל ושעל קברניטיה החובה להחזירו בריא ושלם. אם נבחן את תפקודו של ראש הממשלה נתניהו, בנושא שליט, נחשף לעוצמתו של נתניהו, המנהיג את הדיונים בנושא הטעון, באחריות וברגישות גדולה, תוך בחינת כל ההיבטים והשיקולים העומדים על שולחנו להכרעה, כתוצאה מהמתווה שגיבש המתווך הגרמני. הקו המנחה אותו הוא, ביטחונם של אזרחי ישראל לצד החובה הברורה לשחרר את גלעד שליט-חייל בצבא ההגנה לישראל.

במהלך אחד מאין ספור הדיונים שניהל נתניהו, בנושא שליט, השתלח בבוטות יועצו עוזי ארד (שמפורסם ברצונו העז לשלוט ולהראות בעלות בכל ענין ונושא) , ברמטכ"ל, באומרו "הרמטכ"ל מתנהג כאילו הוא ראש ועד הורי החיילים" – אמירה כזאת במקום אחר במזרח התיכון מזמן היתה מובילה את הפקיד ללשכת האבטלה. נתניהו, חס, דרש וקיבל רק התנצלות של עוזי, על דבריו האיומים. ואם כבר התרגלנו לסערות שמחולל מעת לעת מר עוזי ארד,

 ודאי הספקנו לשכוח את סערותיו של אייל ארד- האיש שניהל את המדינה במשך שנים רבות-בתקופת כהונתו של אריק שרון.
השבוע נזכרנו וביקשנו לאלתר לשכוח – כאשר נחשפה פעילותם של אנשי נתניהו להרחיב את הקואליציה באמצעות פילוגה של קדימה, (מהלך שהכניס ללחץ גם את אמן האסטרטגיה אייל ארד), שלף ארד ספין משורת הספינים המלוכלכים שהוא יוצר מעת לעת- והפעם- שלח את אנשי קדימה לתקשורת כשהוא מנחה אותם לפמפם כי נתניהו, ניהל דיונים על פירוק קדימה במקביל לדיונים על עסקת שליט, בכך רצה לחולל סערה ולהעמיד במבחן את מוסריותו של נתניהו-  מי שלא היה פה בתקופת כהונת קדימה בשלטון, ודאי היה חושב ששליט נחטף בתקופת נתניהו. וכי מי שאשם במצבו של גלעד, ובקושי לקדם עסקה שפויה לשחרורו הוא נתניהו. אך לדאבונו של ארד, כולנו היינו כאן וכולנו גם זוכרים מי הוביל לפארסת שליט- הגב' לבני וחברי מפלגתה. מר ארד, תחדול מהמחשבה שאזרחי ישראל חסרי הבנה ואינטלגנציה, אמור זאת גם לבובתך ציפיטפוט.
על הפוליטיקאים אפוא מוטלת החובה, להתנער מספינים מלוכלכים שנותנים לציבור תחושה כאילו הנבחרים חושבים שהציבור הדיוט וקונה הכל, כי זהו שלא.
לא נוכל להתעלם מעיתוי הדיונים הקדחתניים בענין עסקת שליט, שהתקיימו סמוך לפרשתנו בה מופיעים הפסוקים "עוד יוסף חי…" וכן "וירא אליו ויפול על צואריו ויבך על צואריו עוד…" אכן, עוד גלעד חי, וכולנו תקווה כי בקרוב גם נועם ואביבה יואל,הדס ועם ישראל כולו, יחבקו את צוארו של גלעד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חג שמח לאחינו הדרוזים, צ'רקסים, בדווים ומוסלמים

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד פרדס חנה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

חבר הנאמנים של "הליכוד העולמי" החליט: נתנגד להקמתה של מדינה פלסטינאית

אריק זיו ויזר

הפורום לצדק ודמוקרטיה בליכוד

אריק זיו ויזר

נתפסו במצלמתה של טובה מעוז בכנס של סער

אריק זיו ויזר

ביקור שדולת הליכוד לקידום החינוך ב"בית אבא"

דילוג לתוכן