24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

פרי כהן מטירת כרמל נותן חיזוק משמעותי לתנועת הליכוד בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל

פרי כהן, מס’ 2 בסניף הליכוד בטירת כרמל, יו”ר ומייסד הארגון למען צעירים בחברה הישראלית, בוגר המכללה למשפטים בנתניה וחבר הפורום למען ביבי נתניהו, פתח השבוע בפעילות מאסיבית בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל.

הפעילות של פרי כהן, שהוא חבר בפורום עורכי-דין ומתמחים, התקיימה במסגרת פרויקט “עורכי דין למען הקהילה” שמלווה ע”י הגב’ הילה גרסטל, נשיאת בית המשפט המחוזי במחוז מרכז ויו”ר לשכת עורכי הדין, יורי גא-רון. במסגרת הפרויקט החשוב התקיים ביום חמישי האחרון(17.03) הפנינג פורים במחלקת הילדים של ביה”ח הילל יפה בחדרה. כ-חמישים עורכי דין ומתמחים נטלו חלק באירוע שכלל פעילות לילדים המאושפזים ומשלוח מנות. את גולת הכותרת של האירוע סיפק ליאור רפאלוב, שחקנה המוכשר של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה.

פרי כהן, צעיר בן 28 מטירת כרמל, שיש מאחריו הרבה שנות וותק בתנועת הליכוד, החל להתמחות במשרד עורכי הדין “בייפוס” בכפר סבא שעוסק בקניין רוחני, נדל”ן וייצוג חברות וגופים גדולים במשק הישראלי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רק הליכוד יכול למנות אישה בראש קק”ל

אריק זיו ויזר

נפטר הרב עובדיה יוסף

אריק זיו ויזר

ועד ארצי להגנה על האתרים ההיסטוריים של צפת

אריק זיו ויזר

קפיצת מדרגה ענקית לשלום !

אריק זיו ויזר

דיקסי זו לא מסעדת יוקרה בתל אביב

אלי חזן

עצה טובה לשוטר שחר מזרחי מהתאחדות גנבי הרכב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן