19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

כפי הנראה הבחירות יתבטלו

יערכו בחירות חוזרות בליכוד, לאחר שאלפי בוחרים עזבו את הקלפיות ללא שהצביעו, המגמה עצירת הבחירות, או לחלופין הוספת יום בחירות נוסף.

זעם רב בהנהגת הליכוד על הכשלון הנוסף של מנכ”ל הליכוד, ארבע שנים מחכים ליום הזה וכבר פעם שניה שהוא נכשל ומכשיל את הליכוד.

נכון שחברת המחשבים היא בעייתית היו כבר רבים בליכוד שדרשו כי לעבור לפתקי הצבעה, אך לא הקשיבו להם, אני קראתי פה באתר לקרוא לאריק ברמי המנכ”ל הקודם ולתת לו את ניהול הפריימריס , בכיר בליכוד אמר לי חבל שלא הקשבנו לך.

 

תקלות רבות מתגלעות במערכות המחשוב באמצעותן נערכת ההצבעה, לאור זאת עולים קולות רבים בליכוד הקוראים לביטול הפריימריז ודחייתו למועד אחר. בכלל הקוראים לכך היה גם שר החינוך, גדעון סער, שכינה את המתרחש: “פארסה גדולה”.

 

בתוך כך, ראש הממשלה התבלט ארוכות אם לבטל את הפריימריז ולבסוף החליט להכריע לנוכח שיעורי ההצבעה. אם יתגלו שיעורי הצבעה נמוכים מאוד, אזי זו עילה לקיום הפריימריז במועד חלופי. אולם, אם יתגלו שיעורי הצבעה גבוהים הרי שהבחירות ימשיכו להתקיים ורק בקלפיות “בעייתיים מאוד” יתקיים מועד חלופי, מחר או בשבוע הבא כאשר הנטייה היא לקלפיות ידניים.

 

ליכודניק יוסיף לעדכן בהתפתחויות.   



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר איתן: “מקבל את הדין”

אלי חזן

אין דבר כזה משבצת חברתית

אלי חזן

עקורי גוש קטיף למתפקדי הליכוד במחוז דן: הצביעו עבור עו”ד יוסי פוקס בפריימריז

אלי חזן

“רק השתעשעתי”

אלי חזן

על עמיחי גרינולד מועמד הליכוד במחוז דן: רהוט, דעתן, איש חינוך, נאמן הארץ.

אלי חזן

נבחרת הליכוד – תוצאות הפריימריס

אלי חזן
דילוג לתוכן