32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

פריימריז בטבריה : עבור איזו מטרה ?

על פי מידע שהגיע לליכודניק מתכוונים מועמדי הליכוד שיטלו חלק בבחירות המוניציפאליות בעיר לקיים פריימריז. נשאלת השאלה עבור איזו מטרה והאם זה משרת את הדרך לניצחון בהתחשב בכך שציון פיניאן הוא המועמד המוביל 

 

הקמפיינים בבחירות לרשויות המוניציפאליות קורמים עור וגידים. המועמדים המובילים החלו לצחצח חרבות ולדאוג לכל האמצעים שיסייעו להם להשיג את התואר הנכסף. בליכוד עדיין לא קמה ועדה מוניציפאלית אבל בכמה מקומות מתכננים המועמדים המקומיים לצאת לפריימריז – דבר שהוא בהכרח שלילי.

 

כך למשל בעיר טבריה. ישנם כמה מתמודדים אבל ידוע לכל שהמועמד המוביל הוא ח"כ לשעבר ציון פיניאן. זה לא רק השירות שלו בכנסת בארבע השנים האחרונות, שירות עבור הציבור ששינה את מהות התפיסה הפרלמנטארית, אלא גם החיבור שלו לתושבי העיר מקדמת דנא.

 

המועמדים אל מול פיניאן מבקשים לקיים פריימריז שיכריעו בדבר השאלה מי המועמד המתאים לעמוד בראש רשימת הליכוד בעיר ? יש לכך חשיבות רבה. ואולם, דומה כי נכון לעכשיו הפריימריז הללו מותרים. מדוע ?

פיניאן מוביל בבירור. יציאה לפריימריז תגרום לכך שהוא יגיע לדבר האמיתי, הווה אומר לבחירות החשובות, כאשר הוא עם הלשון בחוץ, לאחר מאבק מתיש. וכך, במקום שהליכוד ישים את מלוא יהבו ומשאביו על הניצחון ב – 22 באוקטובר, הרי שהמעומדים מטעמו יכתשו ויריבו האחד עם השני. המנצח יגיע לבחירות "עם הלשון בחוץ". טרוד, מוטרד ומטריד את הסביבה שלו. אם אשתמש באלגוריה הרי שאומר שההיסטוריה מוכיחה כי מלחמות היהודים תמיד הועילו לגויים.

 

וצריך להדגיש : ישנם מקומות בהם ההכרעה איננה ברורה. כמו למשל בעיר לוד. שם, ברור שצריך לקיים פריימריז. בטבריה, אפשר לקיים סקר פשוט בקרב המתפקדים. המחיר של זה זול הרבה יותר והדרך אפקטיבית על מנת לשמר את הכוחות ליום הדין האמיתי.

 

נכון להיום, נראה כי הליכוד הולך לאבד אחיזה במקומות אסרטרגיים. הגיע הזמן לעבוד על מנת להפוך את המגמה. טבריה זה המקום הראשון בו אפשר להתחיל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"הב לנו שלוחה"

אלי חזן

"תאגידי המים הם אסון"

אלי חזן

"הב לנו שלוחה"

אלי חזן

מי יגן על ירושלים ציונית/מאת:משה איפרגן – פורסם במקור ראשון

אריק זיו ויזר

הקדמת בחירת המועמד ליו"ר סיעת הליכוד בבחירות המוניציפאליות

אלי חזן

רביבו מנסה למנוע תמיכה רחבה של חברי ליכוד בכירים במרציאנו

אלי חזן
דילוג לתוכן