20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פרוטוקול ישיבת פורום מדברים מהשטח מתאריך: 20/10/07 – נכתב על-ידי ששי עוז.

משתתפים: יו"ר הפורום, אהרון גוזלן. נשיא הפורום – מדמון שלמה. והחברים – אילן כהן, ראובן שגב, הדר אביגדור, עופר קלח, ששי עוז, שלום מפדלי, דודי פדלון, אבי סעדה, ראובן בן-נעים, מוטי שרעופי. יו"ר הפורום אהרון גוזלן: "אני מתכבד לפתוח ישיבת חברי הפורום וראשי סניפים זאת. ראשית אני חייב לציין בסיפוק את ההעינות המדהימה של החברים וקבלת משוב חיובי מהשטח להמשך פעילות אינטנסיבית מצידנו.
אני שמח לבשר לכם שרבים מקרב יו"ר סניפי הליכוד בארץ מעוניינים להצטרף אלינו ולהיות שותפים לעשייה".
נשיא הפורום שלמה מדמון: "הפעילות של הפורום בסניפים ברחבי המדינה יצרה מודעות לפורום בקרב אלפי חברי ליכוד ולכן עלינו להמשיך במרץ את הפעילויות בסניפים על מנת לגייס כמה שיותר חברים ולחזק את הנהגת התנועה ולמנף את פעילות הפורום להשגת מנדטים רבים לתנועה ולביסוס שלטונה".
ראובן שגב: " כחלק מפעילות אנשי השטח בקרב הציבור בסניפים עלינו ליזום ולהשפיע על דרכי קבלת ההחלטות המדיניות של הממשלה כדי להיטיב עם העם ולדעתי הנסמכת על מחקרים אקדמאיים המרכז הוא הגלגל המנע של כל גוף פוליטי".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פורום קסריה אירח את ישראל כ"ץ

אריק זיו ויזר

ביקור של 55 פעילי ליכוד מרעננה והסביבה בחול המועד בירושלים

אלי חזן

פורום G עם יולי אדלשטיין

אריק זיו ויזר

פורום מדברים מהשטח בשיתוף פורום ראשי הסניפים בסיור מרהיב באריאל

אריק זיו ויזר

להחזיר את השפיות לליכוד

אריק זיו ויזר

הנגבי מתארח אצל צוקית במושב כיסלון

אלי חזן
דילוג לתוכן