27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פני הליכוד לאן? או כיצד לנהוג בפריימריז?

בימים אלו אנו עדים לשיבה הביתה ל שרות אלפי מצביעים וביניהם מנהיגים רבים. אין ספק כי הנהירה הזו ברוכה ואכן צפויה לחזק משמעותית את הליכוד ולהוציא את המחנה הלאומי מבצורת המנדטים.
אך עם זאת, אל לנו לשכוח מה הביא את הליכוד למצבו הנוכחי על תריסר מנדטיו. בבחירות 2003 בה נסק הליכוד, נכנסו ברשימה אישים רבים אשר כל קשר בינם לבין האידיאולוגיה של המחנה הלאומי- מקרי בהחלט. תמיכת מחצית חברי הכנסת של הליכוד בתכנית ההיתנתקות, המחישה יותר נכל את הבלבול לגבי דרכה של המפלגה עד להחלטת הפורשים להקים את קדימה. תודה לאל, הפורשים נהנים כרגע ממנעמי השלטון אך לא לעולם חוסן. רבים מהם יאלצו לאחר הבחירות הקרובות לחפש מקום עבודה אחר.
אך אל לנו, חברי הליכוד, לשמוח לאידם ולנוח על זרי הדפנה. אסור לנו לאפשר לאישי שמאל, שרואים את הסקרים ומנסים לקפוץ על העגלה, להוות את הגרעין של מפלגתנו בשנים הקרובות. עלינו להבטיח ליכוד נאמן לאידיאולוגיה של זאב ז’בוטינסקי ולא לאג’נדת הספינים המושחתת של קדימה בראשות אותם אלו שהחליפו את דרך הליכוד במעטפות.
בפריימריז הקרובים עלינו לבחור באלו הנאמנים לארץ ישראל ולא בנאמנים לכיסא, שלו הובטח להם מקום אצל ברק או ליבני, היו עטים על המציאה כמוצאי שלל רב.
בפריימריז אמנם לא בוחרים בשלטון אולם בוחרים בדרך שתתווה אותו ואת ישראל בארבע השנים קרובות.
אריאל מורלי
הכותב הינו יו”ר תא לביא באוניברסיטה העברית



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתפסו במצלמתה של טובה בסוכה של ישראל

אריק זיו ויזר

הסער והדנון לציון

אלי חזן

מרכז הליכוד במרכז ההתיישבות

אריק זיו ויזר

אליעזר סודיט “קבצן” ז”ל ( 1925 – 2011 )

אריק זיו ויזר

בלעדי לליכודניק : סנדרה רג’ואן פתחה במרוץ לכנסת

אריק זיו ויזר

מהר, מהר, לפני שייגמר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן