39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

פני הדור כפני הלברדור / כתב: נרי אבנרי

אדוני ראש הממשלה. הטריק הזה לקבל פרס נובל לשלום בזכות אלפים, שיזכו להגדרה “קורבנות שלום”- מיצה את עצמו. עצור!  כלב הנחייה הזה שמוביל אותך- בעצמו עיוור.

עקב תקלה בלתי ניתנת להסבר, ראש ממשלתנו איבד את היכולת לראות את הדרך. למזלו, אחד מכלבי השמירה הידועים, עשה הסבה והפך ל”כלב נחייה”. וככה, כשהוא לא רואה, מוביל אותו “כלב הנחייה”, במשעולי האידיאולוגיה שלו. רמת האמון שרוחש המנהיג העיוור לכלב הנחייה שמוביל אותו, אבסולוטית.

 

שימו לב לכותרת הזו: “ההתכנסות תצא לפועל” (“מעריב” / 23.5.06). כותב המאמר, דן מרגלית, יודע שמדובר במהלך מדיני קשה, שנעדר הסכמה בינלאומית, ובכל זאת, הוא בטוח שההתכנסות תצא לפועל. הביטחון הזה מקורו,  בעיוורונו ובתלותו של המנהיג, האוחז בקולר הכרוך סביב צווארו.

 

כותב המאמר, מתעלם מההיגיון הטבעי האומר: “אין ארוחות חינם”, ואפילו לא מהעובדה שמנהיגי העולם לא ממש מתלהבים מהנכונות לעקור יהודים מביתם, ללא מו”מ. לא בגלל שהם נגד העקירה, אלא משום שאין כמו התקפלות יהודית כדי ליחצן את הטרור, ואת הפונדמנטליזם המוסלמי.

 

אחרי הפגישה עם אולמרט, הנשיא האמריקאי מול מצלמות הטלביזיה, הגדיר את התוכנית כ”אמיצה”, וחדי עין יכלו להתרשם ששנייה לפני זה, הוא אכל לימון חמוץ שלם. ככה או ככה, “תוכנית אמיצה”, איננה תחליף לתוכנית ש”אמריקה תתמוך בה”. וכך כותב מרגלית (ציטוט): אמריקה מתנגדת לפי שעה מכל וכל להתכנסות, מפני שהיא כשאר העולם המתקדם, מעדיפה מו”מ ישראלי-פלשתיני, במסגרת מפת-הדרכים”.

 

האם הפרצוף החמוץ של הנשיא האמריקאי הגניב ספקון קטן בנחיצותה של התוכנית? שימו לב לכותרת הבאה: “רה”מ: אין דבר שיכול לעצור את ההתכנסות” (מעריב / 15.6.06). מדובר בציטוט מפיו של אולמרט בזמן ביקורו בצרפת. אור הלר, כתב מעריב בפריז, דיווח לקוראיו שראש הממשלה אמר: “צרפת לא הסתייגה מתוכנית ההתכנסות“. למחרת, קראו קוראי מעריב את הכותרת הזאת: “צרפת אומרת לא להתכנסות”.

 

בידיעות-אחרונות המצב דומה. מתחת הכותרת: “ההתכנסות בלתי נמנעת”, ציטט יחצן הגירוש שמעון שיפר את ראש הממשלה אומר: “הייתה לנו פגישה על הכיפאק”. בתוך הכתבה קראנו עוד ציטוט: “ההתכנסות בלתי ניתנת לעצירה“. אני קורא ושואל את עצמי: מה נותנים לו לאכול, לראש ממשלתנו- תרד?? או שמא, שמעון פרס מביא לו מהחומר הזה, שבזכותו הוא רואה “מזרח-תיכון חדש”, מיליארדי דולרים מחפשים מובטלים פלשתינים.

 

הריטואל הזה חזר על עצמו גם אחרי הפגישה של אולמרט, עם ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר. גם הנשיא המצרי, וגם המלך הירדני- כולם חיוו את דעתם, שהתוכנית המדינית של כלב הנחייה דן מרגלית- איננה טובה. אולמרט שמע, ולא הרפה מהרצועה.

 

מי שקנה ידיעות-אחרונות ב-18.6.06, לא יכול היה להתחמק מהכותרת הראשית: “אירופה: לא נכיר בגבולות ההתכנסות”, ובכותרת המשנה היה כתוב: מנהיגי האיחוד האירופי דוחים את תוכנית אולמרט”.

 

יומיים קודם, גם כן בידיעות-אחרונות, תחת הכותרת: “אין מר”צ להתכנסות”, מזהיר יוסי ביילין (?!?) את ראש הממשלה מהתוכנית הזו, ואומר לו חד-משמעית: “מר”צ לא תצביע בכנסת בעד התוכנית”. אותו יוסי ביילין, נפגש עם נציבת החוץ של האיחוד האירופי, בניטה פררו-ולדנר, פגישה שהולידה את הכותרת הזו: “נציבת האיחוד בירושלים: לא נכיר בהתכנסות”.

 

ומה אומרים על התוכנית הזו במפלגתו של ראש הממשלה? בכיר בקדימה: “ההתכנסות,  בלתי אפשרית. אין לה תמיכה בעולם, ולא בטוח בכלל, שיש לה רוב בקדימה” (ynet18.6.06).

 

שורות אלה נכתבות בעיקר בגלל הכותרת הזו: “דחלאן: ההתכנסות תגביר את האלימות” (ה”ארץ” / 20.6.06). ובתרגום חופשי: לוויות של אלפי יהודים, יניבו דיווידנד אלקטוראלי ליריבנו הטרוריסטים. אין כמו דחלאן, להבין את ההתלהבות של הפלשתינים למראה מנוסת היהודים.

 

אדוני ראש הממשלה. לפי הכיוון, הטרור שחווינו עד עכשיו היה הפרומו. סרט האימים באורכו המלא- עוד לפנינו. הטריק הזה לקבל פרס נובל לשלום בזכות אלפים, שיזכו להגדרה “קורבנות שלום”- מיצה את עצמו. עצור!  כלב הנחייה הזה שמוביל אותך- בעצמו עיוור. הנח לרצועה, ובמקום זה, תבקש מעוזריך לתרגם לך לכתב “ברייל” את אמנת החמאס.  אם תמשיך, חשוב שתדע: בסוף המסלול הזה, יזיעו אנשי זק”א.

פני הדור, כפני הלברדור…

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל

אלי חזן

מה הבעיה, משקרים

אלי חזן

כמה מילים על נחרצות

אריק זיו ויזר

ברח להם מהצלחת

אריק זיו ויזר

ולמסיתים אל תהי תקווה

אריק זיו ויזר

כניעה או ניצחון- תחליטו אתם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן