21.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

פנייה נרגשת לראש הממשלה לקראת הבחירות המונציפליות

כבודו. מזה שנים שולטים בליכוד בתל אביב. חבורת אנשים לא ראויים , שדואגים רק לעצמם. מועצות הסניפים נבחרו בצורת מגעילה מלווה איומים, שוחד וזיופים.

 

 

הגיע הזמן לשקם את הליכוד בתל אביב, להזכירך הליכוד ירד בתל אביב מחמש עשרה ל2 חברי מועצה, שגם הם לא עומדים לרשות התושבים. כל חברי הליכוד בצפון תל אביב לא הצביעו ליכוד בבחירות האחרונות. ראש הרשימה הלך לאורך כל הדרך נגד כבודו. לצערי הרב ,עקב צרכים של פרימריס תמכו גם שרים מרכזיים בארנון גלעדי, שמספר שיש לו אלפי מצביעים דבר שהתמוסס בבחירות האחרונות. הגיע הזמן לשינוי. א. המעומדים למועצת העיר חייבים להיבחר בפרימריס של כל מתפקדי הליכוד בתל אביב, דבר שיבטיח יצוג מכובד לליכוד בתל אביב. וימנע מצב של איומים ושוחד.
ב.מי שיבחר ברוב קולות יהיה ראשון ברשימה וכך הלאה. השיטה הניפסדת שקיימת היום משרתת את הקומבינטורים.
במשאל משעשינו בין תושבי השכונות יור הליכוד בתל אביב קיבל את הציון הנמוך ביותר ,בשאלה: מה עשו הנבחרים למען התושבים.
מצב הליכוד בתל אביב הוא בושה גדולה לנו ולאבותינו מקימי הליכוד ותנועת החרות. אני פונה לכבוד ראש הממשלה להביא תיקון בחוק הבחירות בליכוד, ולהעמיד רשימה של אנשים ישרים נאמנים שיביאו כבוד לליכוד ומספר רב של מנדטים בעייריה, חשוב גם שנימצא איש אשכולות שיוביל אותנו לניצחון. אם נמשיך במצב הקיים עכשיו לא נקבל אפילו מנדט אחד.( ברצוני להדגיש כי מר שלמה מסלאווי מספר 2 בליכוד איש נאמן אבל מנוטרל ע”י גלעדי.)
אני מצפה לתשובה מכבודו, כי אי אפשר להמשיך כך.
ברגשי הוקרה וכבוד, 
דניאל כ”ץ יו”ר חוג תדמור ,חבר מרכז, חבר מועצת סניף מרכז. 
ופעיל ליכוד מזה 45 שנה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסלאווי :”יש להכריז על מצב חירום בשכונות הדרום בתל אביב”

אלי חזן

ירון ורד רוצה פרימריס בתל אביב/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

הבחירות בלוד : נשות העיר בכיוון מרציאנו

אלי חזן

רביבו מנסה למנוע תמיכה רחבה של חברי ליכוד בכירים במרציאנו

אלי חזן

סער הוזמן לרעננה

אלי חזן

מטה יעקב חרש בחולון נפרץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן