11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

פיצוץ בשיחות על שחרור האסי

פגישת ההדברות בין חברי מחאת 'משחררים את האסי', עיריית בית שאן וציגי הקיבוצים הסתיימה מוקדם מן הצפוי, מאחר וקיבוץ ניר דוד מתבצר בעמדו.

[תגובה של ח"כ קרן ברק המדינה צריכה לכפות על פתיחת נחל האסי באופן מיידי!
רק כך יובטח מו"מ נקי, ברצון טוב ובתום לב בין הצדדים.]

ממש לקראת סוף הפגישה העניקו חברי מחאת 'משחררים את האסי' שי לראש עיריית בית שאן, ז'קי לוי, – מספרים עם חריטה אישית וציינו:
"אנחנו לא כאן כדי לגזור סרטים, אלא כדי להביא צדק לכל עם ישראל. ז'קי, במספריים האלו אנחנו מקווים שתגזור את הגאווה שלנו ולא את הבושה".

יאיר בן חמו, ממובילי המאבק בתגובה לסיום הפגישה ללא כל הבנות: "כל עוד שער עומד בינינו אנחנו מפסיקים לנהל שיחות, תפתחו את השער ומשם נוכל להתחיל ולדבר."

ח"כ קרן ברק: סגנית יו"ר הכנסת וחברת ועדת הפנים והגנת הסביבה,

נחל האסי צריך להיפתח לרווחת הציבור הרחב עכשיו ומייד!
בשבועות האחרונים, אנו עדים ושותפים למחאה אמיתית, ערכית ומעשית על צדק חלוקתי ודרישה לתיקון עיוותיים היסטוריים שנוצרו בתקופות אחרות, בהן היו קבוצות חשובות יותר וקבוצות חשובות פחות.

נכון להיום ועד אשר יושג הסכם, נחל האסי נותר סגור בפני הציבור הרחב. זוהי סיטואציה הזויה ושאינה נותנת שום תמריץ לקיבוץ ניר דוד להתקדם במשא ומתן מול בית שאן. שוב, אנו עדים לאסטרטגיה מפא"יניקית שכבר הייתי בטוחה שחלפה לה מן העולם.

המדינה צריכה לכפות על פתיחת נחל האסי באופן מיידי!
רק כך יובטח מו"מ נקי, ברצון טוב ובתום לב בין הצדדים.

בדיון שיזמתי לאחרונה בוועדת הפנים, התרעתי בפני סיטואציה שכזו ודרשתי את פתיחתו המיידית של הנחל. אני אמשיך להוביל את המאבק בכנסת עד לפתרונו המלא, באופן צודק ושוויוני. פתיחת נחל האסי אינה עוסקת רק במתחים שבין קהילת בית שאן לקיבוץ ניר דוד, זהו סמל עבור החברה הישראלית כולה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גבורת שלמה בן יוסף

זאב בן יוסף

הליכודניקים בכפר סבא לזכר מיכה גולן

אריק זיו

חוברת ליכודניק חוזרת : תצא לקראת הליכודיאדה

מערכת ליכודניק

ברקו משחררת חיילים מרישום פלילי

עינר אביב

זוכרים את בגין במכון ז'בוטינסקי

אריק זיו

'הסכמי אברהם': שלום אחראי, שלום תמורת שלום

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן