11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פורום מדברים מהשטח – בכנס פעילים גדול במושב זיתן.

פורום מדברים מהשטח בראשותו של יו"ר הפורום גוזלן אהרון ונשיא הפורום שלמה מדמון התכנסו במושב זיתן אצל יו"ר ועד המושב מר דודי פדלון בנוכחת ח"כ דני דנון ועוד עשרות פעילי ליכוד (כ-120 משתתפים) החברים בפורום. יו"ר הפורום אהרון גוזלן פתח את הכנס וציין שחייבים לתמוך בנושא שינוי חוקת הליכוד, גוזלן שיבח את פעילותו של ח"כ דני דנון, כמו-כן הבטיח גוזלן כנסים רבים ונוספים בכל רחבי הארץ. "אני מופתע מכמות המצטרפים לפורום ומרצון האנשים לקיים מפגשים בכל עיר וישוב. יש חשיבות למפגשים אלה בהם נוכחים חברי כנסת ולשם כך הקמנו את הפורום. על מנת ליצור קשר רציף עם הבוחרים", הפורום פעול לעזור לשכבות החלשות וכמו שדאג להוריד את המע"מ על הירקות ידאג להוריד את נושא היטל המים מסדר היום.סיכם גוזלן.
שלמה מדמון נשיא הפורום בירך בפתח דבריו את אהרון גוזלן אותו כינה "בולדוזר" בשל יכולתו למנף את הפורום ולעודד הצטרפות של עשרות חברים מידי יום ביומו. "כוחו של פורום מדברים מהשטח הוא בכמות הרבה של החברים המזהים עם הקריאה שלנו להיטיב עם העם ולבסס את שלטון הליכוד. אנו פועלים לשינוי חוקת הליכוד ולכן חשובה לנו תמיכת הסניפים ברחבי הארץ",
חה"כ דני דנון שהוזמן לשאת דברים הודה שהופתע מכמות האנשים הגדולה שבאו לכבד את הכנס, מהמוניטין הרב שצברו אנשי הפורום בתוך זמן קצר. "תנועת הליכוד צריכה פעילים כדוגמת גוזלן ומדמון שמשקיעים מזמנם וממרצם לטובת הציבור והמפלגה. חה"כ דנון, הדגיש את חשיבות התמיכה בהתיישבות, ואת פעולתו בכנסת להעברת 2 חוקים שהינם: חוק גלעד שליט ביטול ההטבות של האסירים הביטחוניים וחוק הבנקים ביטול עמלות הבנקים.
אבי סעדה הציג את עצמו כסגן אלוף במייל שהתחבר לפורום בראשות גוזלן ואת הרצון של כולם לתמוך במאמצים שמר' גוזלן עושה לטובת העם.
המארח דודי פדלון יו"ר ועד מושב זיתן הודה לאורחים הרבים שהגיעו לכנס, את החשיבות של פיתוח מושב זיתן המתבטא בפיתוח הכבישים ובהגדלת תקציבי החינוך לטובת הדור הבא.
אחרון הנואמים היה ויקטור פדלון שבירך את הנוכחים וציין כי כחבר ופעיל ליכוד שנים רבות לא זכה להיתקל באדם כמו אהרון גוזלן, אשר מוכן לתת את כולו לטובת האזרחים ולהצלחת המפלגה "ישר כח חברי אהרון גוזלן! וישר כוחכם חברי השותפים לדרך", בירך פדלון בסיום דבריו לכל תשואות הנוכחים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ גילה גמליאל (ליכוד) וח"כ יריב לוין (ליכוד) סיירו ביום חמישי בקרית שמונה. השניים נפגשו עם ראש העיר מר ניסים מלכה.

אריק זיו ויזר

מאות חברי ליכוד הגיעו למסיבת פורים בביתו של ח"כ סילבן שלום

גדעון לא צריך לתבייש להפך הוא צריך להיות גאה מאוד /מאת:סלים שמא – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

באזז זה לסקר

אריק זיו ויזר

עפו גאנם אני פייגלינסט/מאת :תהילה ירושלמית

בני בגין פתח תקווה לליכוד/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן