29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

פורום דרור אירח את ח”כ מיקי זוהר למפגש פעילים בחיפה

“שמח שיש בחיפה נחישות ויוזמה נגד נסיונות שפלים לעידוד פעילות פרו-פלסטינית בעיר

 

כך אמר חבר הכנסת מיקי זוהר ביחס למאבק בתיאטרון אל מידאן, ושיבח את פועלו של חבר המועצה שמשון עידו בנושא מייסד פורום דרור, אריאל קלנר: “אני קורא לח”כ מיקי זוהר להיאבק על עמדות הליכוד המסורתיות אנו בפורום דרור ניתן לו את כל הגיבוי לכך”

פורום דרור של חברי הליכוד בחיפה, אירח בתחילת השבוע את חבר הכנסת מיקי זוהר(הליכוד) למפגש היכרות ולשיח פעילים. המפגש נערך ביוזמת יו”ר ועידת צעירי הליכוד אריאל קלנר, תושב העיר ממייסדי הפורום, ואליו הוזמן גם נציג המפלגה במועצת העיר חיפה, חבר המועצה שמשון עידו. ח”כ זוהר בירך את חברי הפורום על פועלם לחיזוק הליכוד, והתייחס בין היתר למאבק של תושבי העיר כנגד תמיכת העירייה בתיאטרון אל מידאן. “ישראל היא בראש ובראשונה יהודית ולאחר מכן דמוקרטית, אין אבסורד גדול יותר מאשר תמיכה של עיריית חיפה, במימון  ההצגה המבישה בתיאטרון אל מידאן, מכספי משלם המיסים החיפאי”. אמר ח”כ זוהר. לדבריו העיר חיפה היא אבן דרך בתולדות מדינת ישראל וחשוב מאוד לשמור על המרקם העדין בין האוכלוסיות השונות כאן. “יחד עם זאת, צריך להיות ברור כשמש, כי לא תינתן במה -תרתי משמע- לעידוד גורמי טרור במסווה של תרבות”. 

micky_edit

חבר הכנסת גם החמיא למאבקו של שמשון עידו במועצת העיר וציין כי פעילותו (של שמשון) חשובה מאוד לשמירה על הזהות והצביון היהודי של חיפה. “שמחתי לשמוע שיש בחיפה תושבים רבים שנושאים בגאון את דגל המדינה, ומגלים נחישות ויוזמה כנגד כל ניסיון שפל לעידוד פעילות פרו פלסטינית בחיפה. אמשיך לפעול בתוך הליכוד ומוסדותיו על מנת לשמור על ערכי המפלגה ולשמש פה ואוזן קשבת למצביעיה”. ציין זוהר.מייסד הפורום, אריאל קלנר אמר: “אני מחזק את עמידתו של ידידי, חבר המועצה שמשון עידו, בשמירה על חיפה יהודית ציונית. אני קורא לח”כ מיקי זוהר להיאבק על עמדות הליכוד המסורתיות, למנוע מראות גירוש והרס בבית אל ולהיאבק על הריבונות בהר הבית. אנו בפורום דרור ניתן לו את כל הגיבוי לכך”. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חייבים לחזק את ראש הממשלה!

אריק זיו ויזר

הודיה שחר – נסיכה ליכודית עם עתיד ורוד

הרויזיוניסט

אנחנו ברחנו מעזה , והחמאס טבח בנו !

אריק זיו ויזר

משה פייגלין לראשות הממשלה?

אלי חזן

מזכר על אלי כהן – גיבור ישראל שנתלה בדמשק

אריק זיו ויזר

מזל טוב לביטן

עינר אביב
דילוג לתוכן