26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

פורום דרור: “הגיע הזמן להתעורר”

“יש לנקוט במדיניות של יד פלדה”

 

תגובת פורום דרור של הליכוד בראשות אריאל קלנר ואמיר וייטמן על רצח בני הזוג הנקין הי”ד:

“פורום דרור קורא לממשלת ישראל להתעורר ולהבין שמדיניות ההבלגה והרפיסות מול הטרור לא תביא לשלום ולרגיעה אלא ליותר טרור, מול אויב אכזר וצמא דם. לכן יש לנקוט במדיניות של יד של פלדה מול הטרור ובד בבד חידוש תנופת ההתיישבות במלוא רוחב ארצנו כולה”


“פורום דרור מזועזע מן הרצח הברברי של הרב איתן ונעמה הנקין הי״ד. אין מילים לתאר את גודל האבידה עבור עם ישראל. אנחנו שולחים את תנחומינו הכנים והעמוקים למשפחות ההרוגים ובפרט הרב הנקין שליט״א ורעייתו הרבנית שתחיה, שהינם שניהם אנשי תורה וחינוך מן הגדולים שיש בדור. המקום ינחם אתכם בתור שאר אבלי ציון וירושלים ובבניין תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל תנוחמו.

בתוך מרחץ הדמים האיום שחווה האזור כולו, קיבלנו לצערנו תזכורת לכך שהאויב הערבי אורב לנו ואילו היה בכוחו לעשות זאת, הוא היה מחסל אותנו, מגרש אותנו ובאופן כללי מתנהג איתנו בדיוק כפי שמקובל באזור. אנחנו קוראים לממשלת ישראל להתעורר ולהבין שמדיניות ההבלגה והרפיסות מול הטרור לא תביא לשלום ולרגיעה אלא ליותר טרור, מול אויב אכזר וצמא דם. לכן יש לנקוט במדיניות של יד של פלדה מול הטרור ובד בבד חידוש תנופת ההתיישבות במלוא רוחב ארצנו כולה.
רק ככה נבהיר לאויב שכל ניסיונותיו לפגוע בנו נידונים לכישלון, ועליו להשלים עם קיומנו, פן יבולע לו”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המטה החרדי : מתנגדים למתווה ועדת פרי

אלי חזן

האלף של שולי

אריק זיו

יום הולדת לייבגני ברנד – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

האם פילבר אכל ביגלה ב 10,620 שקל

אריק זיו ויזר

יום הולדת לאסוואן אבו חמוד – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

הליכודניקים החדשים: 2800 פקודים בליכוד, פקודים גם בבית היהודי

אלי חזן
דילוג לתוכן