40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פורום גליל ועמקים- חברתי זה לעשות

חברי פורום גליל עמקים נפגשו ביום שני עם שרים וחברי כנסת רבים מהליכוד והתריעו כי אם הליכוד לא יחזור לשורשיו החברתיים התנועה תאבד את השלטון.

הפגישה התחילה עם השר להגנת הסביבה גלעד ארדן בה החברים שטחו לפני השר את הבעיות הקשורים לאזור ובקשו את עזרתו לראשויות ולמועצות המקומיות. רוני כהן ראש מועצת יבניאל וניסים בקיר הציגו לפני השר את הבעיות הסביבתיות הנוגעים לאזור כולו ולמועצותיהם בפרט. השר אמר לחברים “בזמן הקרוב אגיע לסיור מקצועי באזור ואנסה לעזור בכל יכולתי בכדי לקדם את הנושאים החשובים לאיכות הסביבה”   לאחר הישיבה המקצועית שהתקיימה בנוכחות מנכ”ל המשרד, מנהל האזור ומנהלים נוספים מהמשרד פנו החברים לנושא הפוליטי ושם הציגו לשר את הבעיות החברתיות הקשות שאנו נמצאים בהם. השר הבטיח לפעול יותר בנושא הנ”ל והוא מסכים עם הנאמר.

כמו כן קיימו במשך היום חברי הפורום פגישות עם השרים סילבן שלום,משה כחלון ח”כ מירי רגב, כרמל שאמה, אופיר אקוניס, דני דנון ואיוב קרא.

ראשי הפורום מאיר זנתי, ליאור לסרי ורוני כהן הציגו את הבעיות החברתיות שאנו נמצאים  בהם והעלו את זעקת הרחוב בכללי והליכודי בפרט. ודרשו מהם לפעול מהר ככול שניתן.

ליאור לסרי מראשי הפורום אמר “העובדה ששר האוצר מעלה מחירים של הלחם, של המים והדלק שהם מוצרים בסיסים ועליית המחירים פוגעת קשות בשכבות הבנוניות והחלשות שגם כך מתקשות לפרנס את משפחתם בכבוד. במדיניות כלכלית זו הליכוד פוגע בשכבות החלשות שהם מקור כוחו של הליכוד, מדיניות זו בניגוד להצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהצהיר כי יש בקופת המדינה רזרבות תקציביות גדולות ומתכונן להשתמש בהם כדי להחזיר את הכספים שקוצצו לשכבות החלשות אך מעשהו של ראש הממשלה אינם עולות בקנה אחד עם ההצהרות שלו”

סמיר קאידבה יו”ר סניף הליכוד בשפרעם וחבר הפורום המשיך ואמר “התנהלות שר האוצר בהעלאת המחירים במשק היא נוגדת מצע הליכוד עליו נבחרנו להוביל את המדינה למען השכבות החלשות ובמצע החברתי ופוגעת קשות ותורמת רבות לאובדן השלטון בעתיד”

שלמה ועקנין חבר הפורום,חבר מרכז ופעיל חברתי דיבר מעומק ליבו בהצגת דברי השטח והזהיר שה”ליכוד לא יזכה שוב באמון שהעם נתן בנו בבחירות” ועוד הוסיף “אנו כפעילי שטח מקבלים את כל החירופים והגידופים מהציבור בוחרי הליכוד ונציגי הליכוד שנשלחו על ידנו לכנסת בהבטחה לדאוג למעמד החלש ולמעמד הביניים מדברים היום בסיסמאות שכביכול מי שמוריד את מחירי הדלק והמזון זה דבר פופוליסטי אך הם שכחו לפני הבחירות שהם דברו ההפך לגמרי והבטיחו להוריד מיסים אבל כנראה התנאים שהם מקבלים כחברי כנסת שכחו את האזרח הקטן והם מחפשים בכל דבר להיות בדיל של ביבי\שטייניץ כדי להתברג שוב לכנסת בבחירות הבאות על חשבון האזרח הרעב ללחם ובעיני זאת תרמית ממדרגה ראשונה ואם אלו נבחרי הציבור אוי לו לעם”

יו”ר צעירי הליכוד בטבריה רפאל טרבלסי דרש “אם באמת מחפשים מקור מימון להורדת מיסי הדלק מבלי שיפגעו שוב במעמד הבינוני והחלש שייקחו את הדלקנים מפקידי האוצר! ומהפקידות הגבוהה, שירגישו מה זה למלאות מיכל דלק” עוד אמר טרבלסי “המצב בשטח בלתי אפשרי ובלתי הגיוני מעלים ומעלים מיסים והשכר במשק נשאר כמו שהוא” יש לציין כי טרבלסי יצא ראשון מבין שורות הליכוד למאבק נגד מדיניות המיסים האחרונים כמו הדלק, מים והלחם.

 

השרים והחכים הקשיבו בקשב רב לדברים והסכימו לדברים הקשים שנאמרו והבטיחו להעביר את המסר החד לראש הממשלה בנימין נתניהו ולעשות הכול למען הורדת המיסים במדינה.

בסיום הביקור פגשו החברים על הדרך את שר האוצר ממהר לישיבת סיעת הליכוד והעלו לפניו את הבעיות הבוערות על הפרק ובעיות על האזור כולו, השר ניסה לתרץ בתשובות השייכים לעשירון העליון, חברי הפורום אמרו לו שהדברים אינם מייצגים את שולחיו לכנסת ומהווים פגיעה קשה בשכבות הבנוניות והחלשות במדינה, לאחר שלא מצא תשובות המספקות את החברים בחר להתעלם ולהמשיך לישיבת הסיעה.

החברים ביקשו למסור בסיום היום ולאחר שהסתיימה ישיבת הסיעה את חיזוקם ותמיכתם לשרים ולחברי הכנסת שהביאו באופן הברור ביותר את זעקת העם ונלחמו למען הורדת המיסים. בין השרים סילבן שלום וגלעד ארדן יחד עם חברי הכנסת כרמל שאמה, מירי רגב, דני דנון, חיים כץ ואופיר אקוניס והוסיפו “אלו החכים שמייצגים באמת את מי ששלח אותם לכנסת וקראו לראש הממשלה לקחת אחריות ולקיים את מצע הליכוד החברתי”.   



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניקים תומכים בניר ברקת

אריק זיו ויזר

הרעננאים משתתפים בצערה של משפחת פאר

אלי חזן

קריאה פומבית לשרי הליכוד החברים בועדת שרים לחקיקה:אל תפנו גב למסר החברתי של הליכוד! /מאת:מיכל כפרי

אריק זיו ויזר

הספד על שולה סלונים ז”ל

אריק זיו ויזר

בוגי יעלון מבטיח “נדע לתת למתיישבי מגרון את הפתרון הנכון”

אלי חזן

מה קרה בבחירות בסניפים בתל אביב ?

אלי חזן
דילוג לתוכן