33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

פורום גליל-גולן בליכוד קורא לראש הממשלה לפעול למען הפריפריה

פורום גליל-גולן בליכוד, שבראשו עומדים חבר מועצת העיר צפת (סא”ל )שוקי אוחנה וראש עיריית קרית שמונה לשעבר, סמי מלול, פנה היום במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, יו”ר מרכז הליכוד משה כחלון ומנכ”ל הליכוד גדי אראלי, לנצל את כינוס מרכז הליכוד הקרוב כדי להעלות לסדר היום את נושא קריסתה הכלכלית של הפריפריה. באיגרת כותבים חברי הפורום: “אנו פורום הגליל והגולן בליכוד חברי מרכז וחברי סניפי הליכוד בצפון. פונים בראש ובראשונה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, לפעול למען הפריפריה ובמיוחד למען הצפון. בתקופה האחרונה אנו עדים לכך שמפעלי תעשיה רבים נסגרים, משפחות רבות נכנסות לתוך מעגל האבטלה והמצב מגדיל את הפער הקיים בין הכרך לפריפריה.
בקשתנו היא לנצל את כינוס מרכז הליכוד הקרוב, כדי להעלות לסדר היום את המצב הקשה שנמצא בו הצפון ולמצוא פתרונות לקידום והצלת האזור מקריסה כלכלית. הנתונים המדאיגים של זינוק במצב האבטלה בצפון (ערי הפריפריה) מחייב התערבות של הממשלה. ערים כדוגמת קריית שמונה, צפת,טבריה,נצרת עלית,מגדל העמק,עפולה,טמרה ועראבה מצב האבטלה בהם גדל בשנה האחרונה בצורה משמעותית דבר שגורם למשבר קשה הן כלכלי והן חברתי”.
והם מסכמים את מכתבם במלים: “הקפאת ההתיישבות ביו”ש הינו נושא חשוב ומשמעותי ביותר אך, אינו הנושא היחיד הבוער שמצריך את התכנסות מרכז הליכוד. הבסיס לקיומה של מדינת ישראל היא ההתיישבות בפריפריות. במידה וכל תשומת הלב והמשאבים יתרכזו בהתיישבות ביהודה ושומרון אזורים כדוגמת הצפון יגיעו למצב של פשיטת רגל כלכלית וחברתית.
לאור האמור לעיל, אנו מבקשים שהנושא ידון בכינוס הקרוב של מרכז הליכוד לאור המצב הקשה של הצפון ובדרישה למצוא פתרונות דחופים לבעיות הקשות הקיימות באזור”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אהרן מלצר הציג את מועמדותו לועדת החוקה של הליכוד

אלי חזן

הינה בא המנכ”ל הבא

אריק זיו ויזר

הצעת תקנון בחירות עו”ד עמנואל ויזר

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף רמת השרון

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף הדר יוסף ת”א

אריק זיו ויזר

מטה הבחירות של הליכוד התפקידים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן