34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בארץ

פגע וברח: פעיל שמאל ביוקנעם דרס חבר ליכוד בעת תליית שלטים בעיר

מערכת הבחירות לכנסת מתקרבת לישורת האחרונה והמתח והיצרים מתחילים לצאת החוצה.

במוצאי שבת נפגע פעיל הליכוד בעיר, עו”ד יוסף עזרא בתאונת פגע וברח על ידי פעיל שמאל בעקבות מאבק ומחאה על השחתת שלטי ליכוד.
מפרטי המקרה עולה כי בצאת השבת (06.03) סמוך לחצות ערך פעיל הליכוד עו”ד יוסף עזרא, סיור בשכונת מגוריו שער הגיא יחד עם בנו, לעקוב מקרוב אחר מבצע תליית שלטי ליכוד שנערך מוקדם יותר.
לדבריו תוך כדי נסיעה ברכב, ראו אנשי שמאל שעוקרים במזיד שלטי תעמולה של הליכוד שנתלו על כיכרות ברחובות אז החל דין ודברים בין הניצים.
“לא יכולתי לשתוק נוכח זאת” סיפר עו”ד עזרא והוסיף “כשהם ראו אותנו הם נבהלו ורצו לברוח. שאלתי מה אתם עושים והם התחילו לגמגם.. אמרתי להם שיחכו עד שתגיע משטרה שהזמנו. עמדתי מול המכונית של אחד מפעילי השמאל וחסמתי את דרכה, שלא יברח כמו שפן. הנהג בכוונה תחילה דרס אותי וברח”.
כתוצאה מהאירוע עזרא נפגע ברגלו ונזקק לטיפול רפואי.
“לצערי זה מה שהם יודעים לדבר באלימות” אמר פעיל הליכוד והוסיף כי האלימות בשמאל לא יודעת גבולות. “הם בלחץ כי הם מבינים שגם הפעם הימין ינצח ונקים ממשלה לאומית על מלא. יקנעם היא עיר של הליכוד וכך גם תישאר ולא יעזור לאף אחד מהשפנים שבאים בלילה לקרוע שלטים שלנו. הצביעות שלהם היא מחרידה, אפילו להתנצל הם לא ידעו”.
בעקבות המקרה הגיש עו”ד עזרא תלונה למשטרת יקנעם.

ממטה הבחירות בסניף הליכוד יקנעם נמסר: “אנו רק מדמיינים לעצמנו מה היה קורה אילו אירוע כזה היה קורה הפוך ופעיל שמאל היה מותקף. איזה רעש היה אז ואיך התקשורת היתה מתגייסת. אנחנו ננצח ונקים ממשלת ימין על מלא ולא יעזור להם. בעקבות המקרה הקמנו סיירת של מתנדבים שתעבור כל ערב ברחובות העיר עד הבחירות ותמנע השחתה של חומרי תעמולה שלנו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נורית קורן – המנצחת הגדולה של הקריאייטיב בליכודיאדה 2018

אריק זיו

שילוב מנצח בבאר שבע : לוין, דיכטר, קורן וברקו בהרמת כוסית לפסח

” אין כובשים את ראש הסלע – אם אין קבר במורד “

אלי חזן

המלכה החברתית של הליכוד

אריק זיו ויזר

נבחר ליכוד נגד נתניהו ?

אריק זיו ויזר

סוף עידן במצודה : גדי נפרד מאיתנו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן