40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פגישת שדולת הליכוד לקידום החינוך עם בוגי יעלון

הנהלת שדולת הליכוד לקידום החינוך קיימה פגישת עבודה עם השר משה (בוגי) יעלון. חברי השדולה והשר רואים את הדברים עין בעין, ויפעלו במשותף לפתרון בעיות החינוך בישראל.

יושב ראש השדולה עו”ד אריאל בולשטיין תיאר באוזני השר יעלון את מטרות השדולה: העמקת הערכים היהודיים והציוניים וקידום הישגים לימודיים במערכת החינוך הישראלית. השדולה אינה מסתפקת בהצלחת פעולותיה הראשונות (קידום שינוי בתוכנית האזרחות, תמיכה בהנהגת תלבושת אחידה וחובת הקימה בבתי ספר, ציון יום ז’בוטינסקי במערכת החינוך, תוכנית להנהגת חידון הציונות) וממשיכה במלוא המרץ לפעול להשרשת חינוך ערכי ואיכותי. עו”ד בולשטיין הציג את שיתוף הפעולה בין השדולה לבין שר החינוך גדעון סער, וציין כי השדולה רואה בכל שרי הליכוד שותפים לעשייה החינוכית. 

 

בוגי שיבח את חברי השדולה על היוזמה ועמד בהרחבה על דעותיו בתחומי החינוך. השר ריתק את הנוכחים בסיפור מדהים על טיפולו בבורות החיילים בהיותו רמטכ”ל, וחלק עמם את הנסיון של הקמת מערכת חינוכית מוצלחת בצבא. החברים ניהלו רב-שיח ארוך ופורה עם השר, שבמהלכו נידונו סוגיות כואבות הקשורות במערכת החינוך הישראלית. דר’ זאב גייזל ודר’ בוריס שטיבלמן הציגו את הבעיות של הוראת מדעים ואת התוכניות להפיכת בתי ספר כושלים למודלים של מצויינות. שירלי אונגר ותמר הר-פז סקרו את הכשלים הברורים של מערכת החינוך בהנחלת ערכים ציוניים. מתאם הפרוייקטים של השדולה אדריכל מיכאל לובוביקוב נגע במספר רעיונות מעשיים, אותם בכוונת השדולה להציע למשרד החינוך כבר בשבועות הקרובים.

 

חברי השדולה שמעו בסיפוק את דעותיו של השר יעלון והתרשמו מכנותו ומיושרו. ניתן לומר, שגם בתחום האידאולוגי השדולה רואה את מצב העניינים עין בעין עם השר.  

 

לסיום הפגישה, בוגי ציין כי “דלתו תמיד פתוחה” בפני חברי השדולה, והבטיח שאם ברצון השדולה לקדם יוזמות הדורשות החלטות ממשלה או שינויי חקיקה – הוא ישמש ככתובת הראשונה לכך.

 

אף על פי שהפגישה עסקה בעיקר בנושאי חינוך, עו”ד אריאל בולשטיין סיים אותה בפנייה אל בוגי בנושא אחר והביע את ההתנגדות של מרבית חברי הליכוד להקפאת הבנייה ביהודה ושומרון. “אם כבר נחתה עלינו גזירה רעה שכזו, אז לפחות אנו מצפים ממך לפעול למזעורה באמצעות קידום הקמת מבני ציבור וכבישים, וכמובן להבטיח שבתום ההקפאה הבנייה תתחדש בעוצמה ובהיקפים גדולים בכל רחבי יהודה ושומרון”, סיכם עו”ד בולשטיין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אליעזר סודיט “קבצן” ז”ל ( 1925 – 2011 )

אריק זיו ויזר

ננסי ברנדס – מוסיקאי ואיש בידור

אריק זיו ויזר

המים כמחיר אשליית השלום /מאת:פואה מיכאל

אריק זיו ויזר

“בריאותנו בידיים טובות” הרב ליצמן, האדם הנכון במקום הנכון /מאת:אמין זאהר- עוספיה

אריק זיו ויזר

סניף יהודה מכבי מארח את ארנס והשכל

עינר אביב

חברי מרכז מגזר לא יהודי מצביעים נגד הועידה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן