23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי פאשינסט

פאשניסט – מירי רגב מפתיעה עם יעל אלקיים

שרת התחבורה מפרגנת ליצירה הישראלית; פריט השבוע: עניבה, מי את טל בשן, ניר ברקת קצת מאכזב, עמית המושלם, השילוב של אוסנת, מיכל שיר בקו השחור, למי מפרגנת איילת שקד, השיפור של מאי גולן, דניאל בלוק מדהים, ויובל המסנוור

גם בימי קורונה, אנחנו כאן עם כל הטרנדים החמים במסדרונות הכנסת, עם התכנסות המליאה לפתיחת מושב החורף של הכנסת ה-23.

נפתח את הפינה עם מי שהייתי חייבת לעשות קצת תחקיר מאחורי הלוק המפתיע (לטובה!): שרת התחבורה מירי רגב מפרגנת ליצירה הישראלית ומופיעה בחליפה מפתיעה של המעצבת יעל אלקיים. שימו לב לקו המחוייט והמוקפד, שמחמיא לקוי הגוף אבל עדיין לא דומיננטי מדי. נכון, הצבעים יכולים לבלבל ואולי חשבתם לעצמכם שזה מדי נועז, אבל מבחינת סטיילינג אפשר לשלב כל אחד מהפריטים עם אלמנטים סולידיים יותר שלא גונבים את הפוקוס. אמרתי את זה כשרק התחלתי עם הטור האישי, אבל אני עדיין מחזיקה בדעה שנשיות בעולם הפוליטיקה תמיד תופסת את העין לעומת גברים שמופיעים לעתים בצורה מרושלת, ועדיין "סופגים" פחות. אפשר בהחלט לתפוס את העמדה המתנצלת, ולנסות להתאים את עצמך לקבוצה שבחדר; אבל מירי כבר הוכיחה לנו שהיא זו שלובשת את השמלה בקבינט – והיא עושה זאת בצורה אלגנטית ומלאת פאסון.

ח"כ ניר ברקת – ציפור לחשה לי שאתה מחזיק בחליפות איכותיות – אז מה זאת החולצה הזאת? היא גדולה עליך במידה אחת לפחות (שים לב, הצווארון מתקפל לך אל תוך הז'קט)  אני מחכה לפעמים הבאה, כי כמו שראיתם אני מפרגנת למי שמיישם.

ח"כ עמית הלוי, זה מה שנקרא: מאץ'! ("Match") – התאמה כוללת של כלל הפריטים, החל בצבע הנבחר, הדיוק על אורך השרוולים, העניבה שמגיעה עד קצה החגורה והכל בטוטאל-לוק מאוד מקצועי. לטעמי, חסר כאן שעון שיכול היה להיחשף מבעד לשרוולי הז'קט בניחוח פרלמנטרי מעודן.

"טובות השתיים מן האחת" – חברות הכנסת תהילה פרידמן ומיכל וונש (כחול לבן) במפגן עוצמה נשי פראקסלנס: שתי שמלות, בגובה ברך מדויק, עם טאץ' אישי של אקססורי שמוסיף חן וסטייל.

תהילה פרידמן ומיכל וונש
ח"כ אוסנת מארק, בהופעה מחמיאה נוספת עם שמלה בצבע כחול עמוק, המתכתבת עם הפס הכחול הדק לאורך הז'קט. השרשרת המבצבצת מבעד לשמלה בהחלט במקום, ואני הייתי מוסיפה גם שעון עדין להשלמת המראה המהוקצע.

נבו כץ – יועץ כנסת ממשלה של רה״מ,  התפקיד מחייב הופעה מתאימה, יש לך מה ללמוד מעופר גולן ונאור יחיא שעומדים לידך, חולצה מתוחה חגורה צריכה להיות ממוקמת באמצע וג'קט היה מוסיף לך, בהחלט יש מקום לשדרוג.

ח"כ עוזי דיין – בהחלט מקפיד על ההופעה המכובדת לכנסת, כיאה למעמד. יחד עם זאת, מציעה לא לשחק יותר מדי עם הצבעים: מכנס כהה הולך עם ז'קט כהה, ואותו כנ"ל לגבי צבעים בהירים. התיאום ביניהם כמעט ולא מצליח, על פי רוב, והיה נכון לעשות כאן התאמה בצבעים. זה נכון שעם הז'קט הבהיר עניבה פחות מתאימה, אבל לו היית הולך על המראה הכהה אז בהחלט ממליצה ובחום להוסיף עניבה.

ח"כ גדי יברקן – שאפו על ההופעה בחליפה מלאה שכוללת את כל מה שצריך, אבל התאמת הצבעים לא עושה לך שירות טוב. אם כבר עניבה, אז בצבע אחר – וגם להאריך אותה בבקשה, כבר אמרנו – עד גובה חגורה. אחרת זה נראה "חליפת גדלתי" – וזה לא נכון שהבגדים קטנים עליך, זה פשוט העניבה שמעבירה מסר לא נכון.

הח"כית בשחור – מיכל שיר, אני מבינה שאת ממשיכה עם הסטייל של מירב מיכאלי, הבעיה שהוא פשוט לא מחמיא לך. אני ממליצה לך להופיע בצבעים שישדרו שמחת חיים וחדוות עבודה, בהירים יותר ועם עיטורים עדינים. תנסי, זה לגמרי יהיה שווה את זה.


טל בשן, מתנדבת בלשכת ח"כ איילת שקד, והבוסית מה-זה מפרגנת: "היא מתלבשת מדהים". אין ספק שטל מראה שיש בראשון לציון טעם טוב.

ח"כ מאי גולן, אכן יש שיפור בהופעה. אני אומרת לך, אם תמשיכי כך יש לך עתיד.

ח"כ קרן ברק, אני לוקחת אותך כמעט חודש וחצי אחורה – אותה ההופעה, רק עם נעלי ספורט. ומה חשבת? שסנדלים ישפרו את ההופעה? הז'קט ארוך עליך מדי, נראה כמו שק. החולצה לא רכוסה פנימה, מה יהיה? אנחנו חייבות יום שופינג, דברי איתי…

דניאל גוטמן יועצת לחה״כ קרן ברק , החליפה יושבת עליה נכון, רק חסר איזה שעון או אקססוריז שישבור את השילוב של עור בהיר וגוון החליפה שנראה תואם לעור.

הו-הא-מי-זה-בא? העיתונאי המצטיין של הפינה! יובל קרני הוא דוגמה למישהו שלוקח את הדברים שלי לתשומת הלב, וכשמגיע – אני חייבת לפרגן. התאמה מושלמת של הנעליים, האלגנטיות והמבריקות (הסתנוורנו, יובל)… באמת שאפו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

The Importance of American Recognition

Eli Hazan

פאשניסט לחגים: בשמלה סגולה ושתי גבירות

חמוטל זיו

איילון : "מפציר בכולכם לקדם את חוק יסוד ישראל : מדינת הלאום של העם היהודי"

עינר אביב

מאחורי הקלעים לקדמת הבמה: מני אסייג במופע סטנד אפ חושפני

רועי אזולאי

פסקת התגברות – ימין או שמאל? אולי אין קשר

סימון מרדכי

אמסלם : "פוליגרף חובה לקציני משטרה"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן