18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צילום דניאל נחמיה
פאשינסט

פאשניסט מדרג: במקום הראשון ח”כ הילה שי וזאן

 

השבוע בפאשינסט: יו”ר הכנסת משמש דוגמה, תתארחנה גם הח”כיות איילת שקד ואורלי פרומן; מי היא היועצת שהבוסית מחפשת לה חתן? וגם – חברת הכנסת שממשיכה להתעלם מההמלצות החמות שניתנו לה כאן, שוב לא מתייחסת לקוד הלבוש. חידת השבוע: מי חברת הכנסת שמאמצת קוד לבוש של מאה שערים? וגם, שדרן רדיו שצריך לשפר מראה… ומה צריך לשפר אצל הני אור. כנסו.

מורן מימון, יועצת פוליטית ליו”ר הכנסת – בלוק סטייליטי מסוגנן שמוכיח לנו שאפשר לנצח את המראה הייצוגי והמסודר גם ללא ז’קט.

אור צוברי, יועצת לח”כ הילה שי וזאן: ציפור לחשה לי שהבוסית מחפשת לך חתן… ועל כך אני מייעצת שני דברים: הראשון, לעבור אצל מעצב שיער לשיפור ההופעה, והשני, לשדרג את ההופעה עם נעליים אחרות.

אור צוברי יועצת ח"כ הילה שי וזאן, שהבוסית של הילה מחפשת לה חתן. מועצת לך שני דברים על מנת לשפר הופעתך , הראשון לעבור אצל מעצב שיער לשיפור ההופעה, והשני הנעליים לא מתאימות.
צילום דניאל נחמיה

 

מימין, ח”כ הילה שי וזאן – תלמידה מצטיינת! גזרת השמלה ואורכה הולמים אותה מאוד.
משמאל, ח”כ אתי עטיה: גם הפעם החלק העליון מרושל מאוד. מה אמרנו, אתי??
מומלץ להתייעץ עם סטייליסטית.

צילום דניאל נחמיה

יו”ר הכנסת יריב לוין, דוגמה שהיא גם מופת: לבוש היטב כראוי לסמל שלטון, אך עם זאת אני מוצאת שהחולצה גדולה מעט, ולכן העניבה לא יושבת טוב. מידה אחת פחות הייתה עושה את העבודה.

צילום דניאל נחמיה

ח”כ מירב מיכאלי – אני מבינה שדבקת בצבע השחור לשארית חייך, אבל למה במראה מאה שערים??

ח”כ מאי גולן, גם השבוע אני נאלצת לנזוף בך על הופעה שהיא לא פחות מאשר לוק סטנדרטי במדרכות דרום תל אביב. מאי, את חברת-כנסת, תכבדי את המוסד!

 

 

השדרן אבי מימרן מרדיו “קול-חי” , במראה סתמי וחסר הבעה, אפשר להשקיע קצת בלבוש. ואני מופתעת, כי בהופעות שלך בטלוויזיה אתה מקפיד על קוצו של יוד… במה שונה הכנסת?? מקוה לראות שיפור!

צילום דניאל נחמיה

ח”כ אבי דיכטר – נתפס כשהוא ממהר לחדרו, ללא ג’קט ועניבה במסדרונות הכנסת – ויש לשים לב לכך. אבל אני מוכרחה לשבח את ההקפדה על צווארון סטרצ’י שנמתח בצורה מהוקצעת, שהופכת את החולצה למדוגמת, ולא סתם עוד בגד…

צילום דניאל נחמיה

 

ח”כ איילת שקד – לבושה היטב בלוק שהולם את מסדרונות הכנסת. מוכרחה להחמיא על ההקפדה היתרה להגיע לעבודה בצורה מוקפדת, שיקית ושאף פעם לא מאכזבת. ח”כיות – יש לכן ממי ללמוד…

הני אור יועצת לשר אלקין, צבע החליפה הולם אותך אך הג’קט קטן למידתך… ממליצה על מידה גדולה יותר…

צילום דניאל נחמיה

 

ח”כ אורלי פורמן, עם התפקיד באה האחריות: נראה כי הבגדים גדולים למידותיך…

צילום דניאל נחמיה

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פאשניסט – קייט הילה והשמלה

חמוטל זיו

השבוע בפאשניסט: מה עם קצת אקססוריז? רבותיי, החגורה חוזרת!

חמוטל זיו

השבוע בפאשניסט: “פצצת הכפתור” של הילה קורח

חמוטל זיו

הנמרה שיודעת להתלבש

חמוטל זיו

״בואנה בואנה הבנות״ – הלוק השבועי בכנסת

חמוטל זיו

פאשניסט – מירי רגב מפתיעה עם יעל אלקיים

חמוטל זיו
דילוג לתוכן