26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

עשה לך רב?

פורסם שהמועמד לתפקיד רב ספרדי לישראל נחקר, אז מה הבעיה? מציעים מיד במקומו את אחיו, נכון גם הוא רב, גם הוא ראוי וגם הוא בנו של…..

 

 

קחו אותי לדוגמא כספרדי מוצהר שנשוי לאשכנזייה/ למה לי שני רבנים? לא הגיע הזמן לרב ראשי אחד? ובכלל מי באמת צריך את המשרד הכפול של 2 רבנים על מכלול העוזרים הנהגים ורכבי השרד? שבמילא בתחילה או בסוף הקדנציה גם עוברים חקירות, כך שמענו כולנו לאחרונה, אל תשכחו שזה גם יוצא מתוך אותה קופה מצוקמקת שאתה אני בני ונכדי נשלם כאשר שר אוצרנו לפיד לא יושן בלילות מרוב דאגה מאיפה יביא את הכסף.

ובכלל למה לא לאמץ את דרכו של רבי נחמן מברסלב אשר אותה למדתי בעת שעליתי לקברו שבאומן, משנת הרב אומרת לנו שלא צריך רב, לא אשכנזי ולא ספרדי וכי כל איש הזקוק עקב מצוקה לקדוש ברוך הוא יפנה ישירות בשפתו לבורא עולם ישיר וללא מתווכים! הבנתם את זה? תאמינו לי זה בדוק עם ניסיון אישי מוכח! ואל תשכחו שזה גם חוסך עלויות! תנסו, לא תפסידו……..

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ג'אמל פאשה ושכונת האולפנה

אלי חזן

השמירה על ארץ ישראל והשכר

חיים פוזן

מקצת מין האור דוחה את החושך

חיים פוזן

רקוויאם לשמאל הישראלי

אלי כהן

קשה עכשיו – קל אחר כך

עינר אביב

פניית תושבי מגרון "לא להריסה"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן