24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

עצה לשרינו /מאת אריק זיו

שרי הליכוד ולשכת נתניהו יקרים
מכיוון שחלק מכם שכח מהיכן הגיע ואנו בהחלט מקווים שתזכרו לאן אתם הולכים, ומכיוון שאתם מתעלמים מהליכודניקים באופן קונסיסטנטי, אנו מציגים לכם רשימה ראשונית של מועמדים לתפקידים אשר בהם יש רקורד של עשייה. וכן, המועמדים בעלי תארים ואין ספק כי לכולם יש יכולת לקבל תפקידים במערכת השלטון המתגבשת.

ח”כ לשעבר אהוד יתום, ח”כ לשעבר מיכי רצון, מנכ”ל הליכוד גדי אריאלי,ח”כ לשעבר חמי דורון,יחיאל ליטר, אשר כיהן כמשנה למנכ”ל משרד החינוך ויו”ר מטה של נתניהו, אסף חפץ מפכ”ל המשטרה לשעבר, שמוליק סלבין מנכ”ל האוצר לשעבר, ח”כ לשעבר דניאל בנלולו, קטי שיטרית, מנכ”ל הליכוד לשעבר אריק ברמי, קרן ברק, עו”ד אוסנת מרק, ח”כ לשעבר יוסי אחימאיר, דוד אבן צור, אברהם נתן, גבי אביטל, טל ברודי, טובה מעוז, זאב ז’בוטינסקי, טל ברודי, איזי תפוחי, אהוד דנוך, בני ביטון, דני ועקנין, עוזי דיין אלוף לשעבר, מיכל כפרי משפטנית וחברת שדולת הנשים,  מיכל שיר, אסף יצחקי, עו”ד יואל פדלי, אלי אבידר, שגיב אסולין, מירית ארז, ח”כ לשעבר אלי גבאי, רו”ח קובי נבון, קובי טוויל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שוקק ברעננה

אלי חזן

עם ישראל חיי ומדבר גרוזינית. / מאת:דוד פורטנוב

הודעה:אביו של ריכאד חיראדין נפטר

אריק זיו ויזר

ח”כ ארדן – לא לסיים את המבצע ללא הסכם להשבת גלעד שליט

אריק זיו ויזר

פורום מדברים מהשטח על פרשת פנקס

אריק זיו ויזר

אנרכיסטים משתלטים על הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן