34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

עפולה : שלמה מליחי ריתק את תומכיו

כ-300 אורחים, חברי ליכוד וראשי סניפים מרחבי הארץ הגיעו לסוכתו של שלמה מליחי בעפולה

 

שלמה מליחי, פעיל ותיק ומוערך, סגן ראש עיריית עפולה לשעבר, נבחר לאחרונה לעמוד בראש רשימת הליכוד למועצת העיר עפולה ואכן, לאחר שנים רבות בהם נדמה היה כי התנועה נרדמת בעיר המזוהה איתה כל כך, הוא מעורר כעת את הסניף הרדום לקראת הבחירות.

מליחי והליכוד בעפולה הצליחו להביא בבחירות הארציות האחרונות הישג מכובד לתנועת הליכוד והיו העיר השלישית בארץ מבחינת אחוזי ההצבעה לליכוד. במישור המוניציפאלי נכנסה התנועה לתרדמת בשנים האחרונות ובחצי השנה האחרונה נראית מתעוררות לחיים בהנהגתו של מליחי ושל יו”ר הסניף רמי טייב.

שלמה מליחי עורך את ערב האושפיזין המסורתי בביתו מדי שנה והשנה אירח מאות אורחים, בניהם יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית יואב שמחי, ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו, ראשי סניפים מנהריה, הרצליה, רעננה, אבן יהודה ועוד, מתפקדי הליכוד, חברי מרכז ותושבים רבים מעפולה ומחוצה לה. שלושת המועמדים לראשות העיר עפולה המחזרים במרץ אחר תמיכתו של מליחי והליכוד, הגיעו גם הם לכבד את מליחי. האושפיזין הראשי שהיה אמור להגיע הוא שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, אולם האירועים הביטחוניים הקשים בימים האחרונים הביאו לביטול השתתפותו בכנסים. למרות זאת הוא שלח מכתב חם למליחי, מכתב שהוקרא לעיני כל המתפקדים ובו נכתב: ” זכיתי לפגוש אותך לראשונה לפני שנים אחדות, ומאז אני מקפיד לעמוד איתך בקשר וללוות את עשייתך המבורכת למען עפולה ותושביה. אך טבעי הוא, שתעמוד בבחירות הקרובות בראש רשימת הליכוד בעיר, שכן פעילותך והקשר החם שלך עם תושבי עפולה הם גם דרכה של התנועה. לא בכדי מכונה עפולה בירת העמק, וככזו, ראוי שאתה, שלמה, תהיה גורם משמעותי במועצה שלה. בטוחני כי תושבי עפולה אשר מכירים אותך ואת תרומתך רבת השנים לעיר, יבחרו בך לשמש נציגם. לפניך עוד שנים רבות של עשייה ציבורית וחברתית לטובת עפולה ותושביה, ולמען המשך שגשוגה ופיתוחה של העיר. אשמח לעמוד לרשותך לשם כך. לכן זו העת לקרוא לתושבי עפולה: הצביעו “מחל” ועוד “מחל” ועוד “מחל” למועצת העיר. שכנעו את כל מי שאתם יכולים לעשות זאת ולהכניס למועצת העיר את שלמה מליחי וחברים נוספים בסיעה. לצערי הרב לא יכולתי להגיע לעפולה הערב בשל הנסיבות הביטחוניות. אך תמיכתי בך היא חד משמעית, ותהיה כזו גם בעתיד, בכל עת שתחפוץ. למען עפולה, ולמענך כמייצגם של תושביה”.

גם יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית יואב שמחי, בירך את מליחי במילים חמות: “אני מכיר את שלמה שנים רבות. עפולה צריכה להיות גאה ששלמה הוא נציג הליכוד בעיר ועומד בראש התנועה. כל אדם שזקוק לסיוע, שלמה מייד מרים טלפון ומבקש ואני עומד לרשותו תמיד וכך יהיה גם בעתיד”.

ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו אמר בערב: “חשוב לעפולה שהליכוד בראשות מליחי יהיה חזק ומשפיע כפי שהיה בעבר. אין לי ספק ששלמה יכול לעשות את זה וליטול חלק בכיר בהנהלת העיר למען תושבי עפולה ומתפקדי הליכוד הרבים בעיר”.

האורחים הרבים שלא הפסיקו לזרום לביתו של מליחי נהנו ממטעמים תימניים מסורתיים ונשארו עד השעות המאוחרות. היום נפתח בצורה קשה לתנועת הליכוד בעפולה לאחר ששלטים של התנועה הוצתו במספר מקומות בעיר. מליחי, שמנהל קמפיין חיובי ללא השמצות וקורא לאהבת חינם בין כל תושבי העיר, הגיש תלונה במשטרה והתייחס לכך בערב האושפיזין: ” מערכת הבחירות בעפולה הולכת ומתחממת לצערי הרב. לאחרונה גם אותנו מכניסים לקלחת. שלטי בחירות של תנועת הליכוד הוצתו הושחתו וגם ברשתות החברתיות אני רואה פה ושם הערות פוגעניות נגדי ונגד תנועת הליכוד. צר לי על כך ואינני מבין מדוע צריך להתלהם, אך אני התחייבתי בעבר ואני קורא גם לכם לא להגיב ולא לענות. קראתי למתמודדים האחרים לחתום על אמנה הקוראת להרגעת הרוחות ולמערכת בחירות הוגנת. עד עתה לא נעניתי בחיוב, לצערי, אך בכל זאת אני קורא לכם, מצביעי הליכוד, מכאן, מסוכת השלום שלי: בקשו שלום ורדפוהו. אל תגיבו להשמצות, תענו בחיוך על התלהמות. רק באהבת חינם ננצח!”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לשכת פניות הציבור החדשה של רעננה

אריק זיו ויזר

טקס הסרת הלוט מעל אנדרטת בגין בעיר מודיעין במעמד השר כחלון, יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס ומכובדים נוספים:

אריק זיו ויזר

רונית-התירוש הפך חומץ/מאת איציק דדוש

אריק זיו ויזר

“הב לנו שלוחה”

אלי חזן

צעירה ויצירתית- לוד מושכת אוכלוסייה

אלי חזן

דרישה בליכוד לתמוך בניר ברקת

אלי חזן
דילוג לתוכן