20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

עם “מתוק בלב” לכנסת

תנועת הליכוד מלאה בפעילים שנותנים מעצמם למען החברה. דומה כי לגדי בשארי מניות רבות במפעל החברתי הזה שאיתו הוא רוצה להגיע לכנסת.

 

גדי בשארי, בעל חברת “גד הפקות”, הוא דמות מוכרת בקרב פעילי השטח של הליכוד ובקרב נבחרי התנועה בכנסת. הבחור שמגיע מפתח תקווה, שם גדל, עוסק בכל כך הרבה פעילויות חברתיות, פעילויות המפורסמות חדשות לבקרים בעיתונים הארציים כ”ידיעות אחרונות” ו”מעריב”, משמש משענת לאינדיבידואלים רבים בחברה הישראלית. הראיון עם גדי התקיים מספר ימים לאחר האסון בכרמל, אותה שריפה שהטרידה את מחשבתם של רבים, בייחוד של אלו הגרים באזור. הראיון הופרע אין ספור פעמים בשל צלצול הסלולארי של גדי, המנסה לענות לכולם, ובטלפון עולות בקשות לצד תודות. באותו שבוע הוא הוציא אוטובוס של צעירים מקיבוץ ניר עציון, קיבוץ שספג מכה גדולה בשריפה. ארגון האוטובוס נעשה מעכשיו לעכשיו ונוסעיו זכו להיכנס חינם להופעה של מוש בן ארי במסגרת פסטיבל “ניסים ונפלאות” בפתח תקווה, פסטיבל שיזם אחיו של גדי, חיים, דמות מוכרת בפני עצמה בעיר פתח תקווה ובתנועת הליכוד שכן הוא משמש חבר מועצת העיר.

 

כמעט כל ליכודניק מכיר את גדי. שהרי מי שקורא ושומע תקשורת לא יכול שלא לראות אותו מבצבץ מבין הכותרות מדי פעם עם תמונה שבה הוא מצולם עם חיילים בודדים או עם נזקקים אשר הושיט להם יד. עשרות כתבות נכתבו עליו לא רק בפן הפילנטרופי אלא גם בפן המקצועי שכן הוא הוציא את הספר “טראקים ו – 23 מסעות בחמש יבשות”. הספר הוא  ספר למטיילים שיצא לאור ב – 2002 וידיעות אחרונות הגדירו אז כאחד המסמכים הכי מעניינים. עבורי כך אומר גדי “נורא מרגש למצוא את הספר על המדף”. כמו כן, הוא הוציא לאור את מדריך ה”לימודפון” אשר ידיעות אחרונות הכתיר כ”דפי זהב לסטודנטים”. הוא הופץ במעל לחצי מיליון עותקים כאשר ניתן גם, איך לא, בחינם לחיילים. בהקשר זה ראוי לציין כי הוא עובד על ספר חדש שיגלה למטייל הישראלי נופים חדשים בעולם.

 

וכאשר פעילות כזאת בולטת במובנה הציבורי הרחב ביותר הרי שהכרת התודה, הן האישית והן הציבורית לא מאחרת לבוא.  גדי נבחר לאיש השנה בארגון ליונס ישראל על הפעילות אותה הוא עושה. הוא מקבל מדי יום עשרות טלפונים ואי מיילים אשר המסר שלהם הוא אחד : תודה.

 

 

מהו מתוק בלב?

 

“מתוק בלב מתרכז בתרומה לקהילה עם היבט ייחודי בתרומה לחיילים ובעיקר לוחמים, אך גם לילדים נזקקים כי הילדים הם הבייבי שלנו.  הפרויקט עובד כבר ברמה ארצית. באירועים מיוחדים כמו בעופרת יצוקה ארגנו מופע של הבלט הישראלי למאות אנשים יוצאי חבר העמים. זאב אלקין קישר אותו לראשי רשויות ויצאו אוטובוסים מכל הדרום”.

 

גדי הוא בן 47, תושב פתח תקווה, נשוי +4  שבצבא שירת בגולני לאחר שסיים ישיבה תיכונית. הוא עומד ממש בימים אלו להשלים את התואר הראשון במדע המדינה ובתקשורת באוניבסריטת בר אילן.

 

בעיניו המשפחה עומדת מעל הכל ובמידה רבה הוא חי בתוך חלום משום שעד עתה כל מה שרצה התגשם. נותרה לו עוד שאיפה אחת שאותה הוא רוצה להגשים וכמו שזה נראה הוא בכיוון הנכון. גדי יתמודד על מקום ברשימת הליכוד בכנסת הבאה

 

מה בעצם הבשורה שאתה מבקש להביא לכנסת ?

 

” אני מבקש להתמקד בשני  נושאים שבהם אני עוסק בשנים האחרונות : זכויות חיילים ודאגה לילדים נזקקים. התכוונתי לקדם יוזמה אשר בינתיים סגנית השר גילה גמליאל עובדת על כך, ולפיה  יינתנו אדמות חינם לחיילים משוחררים בפריפריה. בו בזמן , נוביל סטודנטים להתגורר  בדיור הציבורי בפריפריה. הדבר יחבר אותם למשפחות מיעוטות יכולת . הם יקדמו דברים חשובים. למשל, טיפול במפגעים סביבתיים..בתמורה הסטודנטים ישלמו שכר דירה קטן והם ילוו את המשפחות במצוקה”.

 

ובינתיים עד שיגיע לכנסת חשוב כי נציין כמה מהפרוייקטים הבולטים אותם עשה גדי תוך מימון מכיסו הפרטי וזהו המטען הערכי אותו הוא מביא לכנסת :

 

שוש מולא מידיעות אחרונות פרסמה כתבה על משפחה במצב קטסטרופאלי. הבן המחונן של המשפחה כל כך רצה מחשב ואין להם. גדי הביא להם מחשב והאמא מספרת שהילד עמד מול המחשב ובכה. להענקת המחשב יש חשיבות כפולה שכן הילד מחונן.

 

נעשתה פנייה מגולני למתוק בלב לגבי לוחם שלא ראה את אימו את מספר שנים. בהתארגנות מהירה הובאה האם מביילורוסיה.

 

בית לין הוא בית חולים המטפל בילדים שעברו התעללות. אל גדי הצטרפה הממועמדת לכנסת איילה שטגמן המתמחה בזכויות ילדים ושניהם העניקו לילדים בובות פרווה על מנת להחזיר להם את הרגש.

 

ואולם, היה רגע בראיון שבו הזדהיתי עם גדי יותר מכל. בראש השנה האחרון קראתי ידיעה ב”מעריב” שהתקיים שייט לילדים חולי סרטן וההורים שלהם. כולם דואגים לילדים אבל צריך לזכור כי גם ההורים דואגים.

 

אם כן, גדי בשארי מתכוון להביא מתוק לכנסת. שיהיה לו בהצלחה, הרבה ליכודניקים היו רוצים לאחל לו את הברכה הזאת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל ביבנה

אריק זיו ויזר

רוץ יוסי שלי !

הרויזיוניסט

משה פסל הוא יו”ר צעירי הליכוד החדש

אריק זיו

יעקב ברדוגו איש השנה בתקשורת של ליכודניק

אריק זיו ויזר

כשברק מתייג את טלבי

עינר אביב

מסבירה את ישראל בעיר דוד בבוקר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן