21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

על עמיחי גרינולד מועמד הליכוד במחוז דן: רהוט, דעתן, איש חינוך, נאמן הארץ.

הכר את המועמד, עמיחי גרינולד המתמודד על משבצת מחוז דן ברשימת הליכוד.

 

עמיחי גרינולד, נשוי לאבישג, ואב לעידו, חבר מרכז בתנועת הליכוד שנים מכהן כחבר הנהלה בסניף גבעתיים, ומנהל  ‘פורום הרווחה והכלכלה’ בתנועת הליכוד- הינו איש חינוך, עשייה וחזון בכל רמ”ח אבריו. עמיחי בוגר תואר ראשון במדעי החברה, בוגר לימודי הוראה, ובימים אלה מסיים את התואר השני במנהל עסקים במרכז ללימודים האקדמיים.

מעל ל15 שנים מקדיש עמיחי את מרצו ופועלו לפרויקטים חינוכיים רבים, בארץ ובעולם, ולפעילות אינטנסיבית לטובת ההתיישבות בארץ ישראל. במסגרת עבודתו הענפה שימש עמיחי כרכז הדרכה במחלקה לחינוך של  הסוכנות היהודית, והיה ממארגני המחנות הראשונים בקהילות היהודיות בבריה”מ לשעבר לאחר נפילת המשטר הסובייטי.

כמו כן שימש כמנהל הדרכה במדרשת  ‘שדמות מחולה’ וכראש צוות הוראה במרכזי קליטה של עולים חדשים מאתיופיה- איילת השחר, וחצרות יוסף.

בשנת 2003 היה עמיחי שותף בהקמת ‘המכינה הקדם צבאית – ימין אורד’, וכמנהלה הפדגוגי של המכינה, פעל רבות בקידום הנושאים של: תרומה לקהילה ומצוינות חברתית. המכינה שמיועדת לנערים עולים מאתיופיה וצברים מעיירות פיתוח כאחד הינה סיפור הצלחה גדול, ורבים מבוגריה הגיעו לתפקידי פיקוד בצבא ונמצאים כיום בכל ענפי העשייה והפיתוח של החברה הישראלית

עמיחי מזהה את הצורך בפיתוח הערכים בקרב ההנהגה העתידית של המדינה ומתוך דחף לעשייה ושינוי, מייסד בשנת 2009 את  ‘המכון למנהיגות ערכית‘ במכון הוקם צוות מקצועי של מנחים ומרצים אשר פיתחו מערכי הדרכה בנושאים מגוונים של חינוך, וזהות יהודית – במוסדות חינוך וברשויות מקומיות.

עבור עמיחי המכון היווה את השלב האחרון לקראת המעבר לחיים הפוליטיים ועשייה רחבה לשירות הציבור כולו. בשנת 2011 עמיחי גרינולד, בנו של אליהו גרינולד- ממקימי ומייסדי הישוב ‘מצפה יריחו’, ממשיך בדרכו הציונית של אביו, ומייסד את  ‘מטה גוש דן למען ארץ ישראל’ בתנועת הליכוד. המטה שם למטרה את הידוק הקשר בין עם ישראל לארץ ישראל תוך חיזוק הזהות האישית והלאומית של כל אזרח ואזרח. כמו כן עמיחי מכהן כחבר בהנהלת  ‘חוג תדמור’ הפועל לחיזוק הנהגת הליכוד, ואיחוד השורות בליכוד

מתוך אמונה ערכית, אחריות אישית, ביטחון הנובע מעשייה מוכחת ומעל לכול – תחושת השליחות והמחויבות הציבורית, מגיש את עצמו עמיחי כמועמד של מחוז דן מטעם הליכוד – לכנסת ה19 של מדינת ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רכש יקר מקדימה לליכוד

אלי חזן

עו”ד שבי מיכאל יתמודד במחוז השפלה

אלי חזן

עפיף עבד תופס תאוצה

אלי חזן

מיומנה של פריימריסטית

אלי חזן

מעולה לעולה כוחנו עולה

אלי חזן

עכשיו זה סופי. תוצאות הפריימריז

אלי חזן
דילוג לתוכן