18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

על נס הדאגה לקשישים ביהודה ושומרון

סגנית השר לענייני גמלאים, ד"ר לאה נס, הגיעה היום לסיור מקצועי במועצה האזורית מטה בנימין.

הסיור החל במפגש עם ותיקי המועצה במועדון לקשישים בישוב פסגות, שם נפגשה עם המשתתפים ואיחלה להם שימשיכו לזכות "בשיבה טובה בבנימין, ביהודה ובשומרון". לאחר מכן נערכה ישיבת עבודה עם שירותי הרווחה במועצה ועם עמותת ותיקי בנימין בהשתתפות ראש המועצה האזורית מטה בנימין אבי רואה, סגן ראש המועצה מוטי יוגב ועובדי מחלקת הרווחה של המועצה, וזאת כדי לבחון אפשרות להרחיב את שיתוף הפעולה.
 
סגנית השר לענייני גמלאים, ד"ר לאה נס: "בימים אלה, בהם ההתיישבות הפכה להיות מילת גנאי, חשוב מאוד לחזק את תושבי מטה בנימין, הן בשל החשיבות ההיסטורית והן בשל החשיבות האסטרטגית כמעטפת של ירושלים. אני מבקרת בכל עת ביהודה ובשומרון כי אסור למשרדי הממשלה לשכוח שגם כאן ישנם אזרחים ותיקים רבים, שצריכים לקבל זכויות ושירותים שונים, כמו כל קשיש אחר במדינה".
 
ד"ר לאה נס התייחסה לנושא הקפאת הבנייה וציינה כי "אני מודעת לקשיים הרבים, שמביאים למצוקת דיור ולבלימת הצמיחה והפיתוח. אולם, כל יישוב בבנימין הנו יישוב ראוי ולגיטימי ככל עיר ואם בישראל. שום לחץ אמריקאי לא מצדיק את הפסקת הבנייה בה, ולכן אני מקווה ומאמינה כי בקרוב נוכל להמשיך בתנופת ההתיישבות והבניה בבנימין ובכל יהודה ושומרון".
 
ראש המועצה האזורית, מר אבי רואה, אמר כי "ביקורה של סגנית השר בבנימין חיזק את הקשר והרחיב את יכולת הסיוע של משרדה לאוכלוסיית ותיקי בנימין, המהווים חלק יקר ואהוב מהמועצה, שראוי ונכון לדאוג לרווחתו. אנו מודים לה על ביקורה ומקווים להמשך סיוע ושיתוף פעולה".
 
יצוין כי המשרד לענייני גמלאים מפעיל מוקד טלפוני לאזרחים הותיקים ובמגוון רחב של תחומים, כגון: מיצוי זכויות לניצולי שואה, זכויות האזרחים הותיקים, בעיות בירוקרטיות מול מוסדות, ייעוץ משפטי ועוד. אזרחים ותיקים ביהודה ובשומרון מוזמנים לפנות למוקד הפניות הארצי של המשרד לענייני גמלאים בטלפון- 8840*.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לימור לבנת אשר שוחחה עם אליזבט פיינגולד, אמה של אלופת ישראל לנשים בחתירה על קיאק, יסמין פיינגולד.

גם בוגי הצטרף לפייסבוק

אריק זיו ויזר

השר כץ מעמיד במקום את רשות החברות

אלי חזן

השרה לבנת ערכה הבוקר סיור במועצה המקומית קרני שומרון

אריק זיו ויזר

בוגי: "הדור הצעיר ברשות מתחנך לשנאה לישראל"

אלי חזן

המשכו של עידן : עידן פרץ מונה לראש מטה שר התחבורה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן