24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“עלינו למנוע מצב שבו קשישים משלמים על ערכות מגן”

המשרד לענייני גמלאים קיבל באחרונה פניות מצד קשישים על כך שמי שלא יוכל לגשת לסניף הדואר כדי לקבל מסיכת מגן- ייאלץ לשלם על הבאת מסיכת המגן לביתו. סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, פנתה היום בנושא לסגן שר הביטחון.

בשבועות האחרונים התקבלו פניות במוקד הפניות הארצי של המשרד לענייני גמלאים על כך שקשישים רבים לא יכולים לגשת לסניף הדואר כדי לקבל את מסכת המגן ונאלצים להזמין שליח בתשלום לביתם.
 
סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, פנתה היום לסגן שר הביטחון, מתן וילנאי, וציינה כי “המשרד לענייני גמלאים פועל לקידום ענייניהם ולשמירת זכויותיהם של ציבור האזרחים הותיקים בישראל. בימים של סכנה וחירום, חובתנו היא לדאוג לצרכיהם של האזרחים הותיקים, ולכן עלינו לוודא מראש כי אנו ערוכים לצרכים המיוחדים שלהם. לא ייתכן כי קשישים, שלא יכולים להגיע פיזית לסניפי הדואר, ייאלצו לשלם על הבאת המסכות לבתיהם. אני קוראת לך להתערב בנושא“.
 
מהמשרד לענייני גמלאים נמסר כי “בימים אלה נערך תרגיל העורף הלאומי ‘נקודת מפנה 4’, מה שממחיש לנו עוד יותר עד כמה חיוני לספק ערכות מגן לכלל אוכלוסיית הקשישים בישראל“.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי תומך בתוכניות להעצמת הדרוזים והצ’רקסים

אריק זיו ויזר

סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס: “תכנון לטווח ארוך יהווה מענה ראוי לאתגרי הזיקנה העומדים לפנינו”

אריק זיו ויזר

השר פלד בחשיפה לשומרון

אריק זיו ויזר

25 שנים לשחרורו של אדלשטיין מהכלא

אלי חזן

השר יעלון : “קיר הברזל הוא מאמר מכונן, אקטואלי ורלוונטי”

אריק זיו ויזר

נאומו במליאת הכנסת של בנימין נתניהו בהשבעת ממשלתו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן