24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

עכשיו זה רשמי : קרא מתמודד לראשות לשכת הליכוד

סגן השר קרא מפתיע : מתמודד על יו”ר לשכת הליכוד

 

 

” החלטתי להציג את מועמדותי לתפקיד יו”ר לשכת הליכוד וזאת על מנת לסייע לתנועתי הן במדיניות החוץ והן במדיניות ההסברה הנמצאים בשפל חסר תקדים” , כך הפתיע בהצהרתו היום בכנסת סגן השר איוב קרא בהודעתו על כוונתו להתמודד ליו”ר לשכת הליכוד, תפקיד שמילאו בעבר השר עוזי לנדאו והשר לשעבר דני נווה .

סגן השר קרא הוסיף: ” שבחירתו כיו”ר לשכת הליכוד הינה מסר לעולם כי הלשכה המדינית של מפלגת השלטון מכהן מי שמייצג את ערכיה האמיתיים ודרכה של תנועת הליכוד, בנוסף בחירתו משדרת מסר של שוויון כנגד המגנים את מדינת ישראל כמדינת אפרטהייד, שכן זה תקדים שבן מיעוטים מתמודד לתפקיד מרכזי במפלגת שלטון בישראל , ודווקא בליכוד ” .

סגן השר קרא סיכם: ” אני רואה בתפקיד יו”ר הלשכה, כשומר עליון של מצע הליכוד והדרך הרוויזיוניסטית ורואה חשיבות רבה בשמירה על עצמאות לשכת הליכוד , בנוסף היותי דובר ערבית היחיד מבין שרי הממשלה וחברי הכנסת של הליכוד דבר שמהווה יתרון עצום אל מול “האביב הערבי” הקפוא ששוטף את אזורינו, אני היחיד שיכול באמת להבין ולהתמודד כנגד ההכפשות וההסתה נגד מדינת ישראל, תוך ידיעת השפה והבנת התרבות האזורית” .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כולנו נגד שינוי החוקה

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף נתניה

אריק זיו ויזר

פריימריז 2012 : ניצחון גדול לנתניהו

אלי חזן

העתירה של צדוק כהן וחבריו לכינוס המרכז

אריק זיו ויזר

ארגון נשי חרות נתן יום נופש במלון השרון בהרצליה לעובדות שתחת הקאסמים

אריק זיו ויזר

הבחירות למרכז : המירוץ נפתח

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן