11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ כללי

עכשיו זה ברור: ברקת ערך את האירוע שליכד את הליכודניקים

ביום חמישי בערב נאספו אלפי תומכות ותומכי ליכוד באקספו תל אביב, לאירוע השקת חזון 2021 של ח"כ ניר ברקת. עפ"י נתונים שפורסמו, למעלה מ-4,000 איש נכחו באירוע, בהביעם תמיכה במפלגת הליכוד ובעומד בראשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו. מבין המשתתפים נמנו יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, יו"ר סיעת הליעוד ח"כ מיקי זוהר, הח"כים אבי דיכטר, שלמה קרעי, קרן ברק, קטי שטרית, אתי עטיה וכמן כן ראשי רשויות ותומכים רבים. 

בפתח נאומו, טען ברקת, ערב הקמת ממשלת השמאל בראשות נפתלי בנט, כי "זו ממשלה שקמה בחטא ומונעת משנאה ולא מאהבת הארץ והמדינה. אין לה חזון ואין לה דרך! הממשלה הזו לא תוכל לקדם את הערכים של המחנה הלאומי – זאת למרות הרוב הגדול בעם והרוב הגדול בכנסת של המחנה הלאומי. את ממשלת השיתוק חייבים להחליף, ומהר".

את האירוע חתמה הופעה של שלומי שבת, אבל אין ספק שגולת הכותרת הייתה היכולת לכנס תחת יריעה אחת אלפים מבין הליכודניקים וזאת לאחר תקופה ארוכה בה הקורונה מנעה התכנסויות מן הסוג הזה. גורמים בכירים שנכחו באירוע העלו השערה כי אין ספק, שאירוע בקנה מידה ובסדר גודל שהרים ברקת יכול היה לסייע מאוד להוצאת מצביעים לקלפי, לו היה מתאפשר לקיים את האירוע ערב הבחירות.

תחת הכותרת "באנו להצליח" הצליח ברקת להרים אירוע מרהיב ולהזכיר לנוכחים ולנוכחות, שכולנו מחל. טובה מעוז מסרה ל"ליכודניק", כי "בשעות קשות אלו אתה מרגיש שאתה חייב חיבוק של חברים ואני – בהחלט קיבלתי את החיבוק ורבים הרגישו כמוני. באנו לראות את החברים והחברות שהרבה זמן לא התראינו, ולהבין שלעם ישראל יש רק מנהיג אחד שיכול להוביל את העם – בנימין נתניהו – והוא עוד יחזור בגדול". שוש סבג מסרה, כי היא "גאה בתנועה שלי, הליכוד, שהתייצבה לפרגון לח"כ מוערך ואהוד, תוך שהריעה בתשועות לראש הממשלה בנימין נתניהו". סבג מוסיפה, כי האווירה "הייתה  חמה מהולה בעצב, למראה הממשלה הקודרת המתהווה". קול נוסף שנשמע מבין הנוכחים, הוא קולו של פרננד כהן-טנוג'י, שמסר כי "לגרום לחברי הליכוד להיפגש שוב לאחר תקופת הקורונה הייתה הצלחה מובהקת של ברקת". 

מסביבת ח"כ ברקת נמסר, כי על פי נתונים מאומתים, באירוע נכחו שליש מסיעת הליכוד – 10 חכים; וכן בנוסף לאלפי פעילות ופעילים  התייצבו גם שליש ממרכז הליכוד – יותר מאלף חברי מרכז.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה בין בג"ץ לבין משילות

עינר אביב

תנופה עצורה – סיפורו של מפונה מגוש קטיף

אלי חזן

אירוע חול המועד של הליברלים בליכוד

עינר אביב

בהיכלי המשפט יש צדק?

אלי כהן

רק החזק יכול לקבל שלום

אריק זיו ויזר

הזמנה לסדנה פוליטית

עינר אביב
דילוג לתוכן